یک شب شاد در شهر رویاها
  • سه شنبه 29 فروردین 1402
  • 385
  • 0
یک شب شاد در شهر رویاها
یک شب شاد در شهر رویاها

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت درخصوص برگزاری جشن بزرگ باهم بهتریم با اشاره به جزئیات برنامه «جشن بزرگ باهم بهتریم» به مناسبت عید سعید فطر اظهارداشت: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در جشن بزرگ باهم بهتریم، همزمان با ایام عید سعید فطر، روز جمعه، یکم اردیبهشت‌ 1402، از ساعت 20 در محل شهر رویاها میزبان مردم شریف اصفهان خواهد بود.

وی افزود: این مراسم با رویکرد ارتقای نشاط شهری و افزایش ظرفیت‌های تفریحی، رویدادی درکلانشهر اصفهان با حضور هنرمندان مطرح کشوری چون حسین حقیقی، خواننده مطرح انقلابی، جواد مدنی هنرمند طنزپرداز اصفهان، برنامه‌های کودک توسط هنرمندان اصفهانی و با اجرای حامد سلطانی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های این مراسم می‌توان به ویژه برنامه کودکان، مسابقه و قرعه‌کشی به همراه جوایز نقدی و غیر نقدی اشاره کرد. امیدواریم که با برگزاری این مراسم بتوانیم خاطره ماندگاری از عید سعید فطر 1402 در ذهن مردم شریف اصفهان به یادگار بگذاریم.

وی ادامه داد: از گردشگران عزیز و شهروندان نصف‌جهان دعوت به عمل می‌آوریم تا در این مراسم خاطره‌انگیز شرکت نمایند.

ساکت گفت: ورود شهر رویاها و حضور در این جلسه در روز جمعه مورخ یک اردیبهشت 1402 رایگان است و شهروندان می توانند در صورت تمایل با پرداخت هزینه از بازی‌ها و خدمات پیرامون مجموعه نیز استفاده نمایند.

گفتنی است شهر رویاها بزرگترین شهربازی کشور با بیش از 20 بازی روباز و سینماهای چندبعدی، همچنین 60 بازی رایانه‌ای، حضور ظرفیت‌ها و برندهای غذایی و نخستین گذر گردشگری و غذایی اصفهان در کمربندی شرق اصفهان همه روزه میزبان گردشگران و شهروندان اصفهانی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در شهر رویاها به آدرس اتوبان کمربندی شرق اصفهان مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 031-95020960-67تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر