پروژه چرخ و فلک اصفهان بر روی میز اجرا قرار گرفته است
  • چهارشنبه 2 فروردین 1402
  • 275
  • 0
پروژه چرخ و فلک اصفهان بر روی میز اجرا قرار گرفته است
پروژه چرخ و فلک اصفهان بر روی میز اجرا قرار گرفته است

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، محسن رنجبر معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان در بازدید از مجتمع گردشگری صفه در نوروز 1402، ضمن عرض تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهارداشت: هنگامی که از سال گذشته تا به اکنون را مرور می‌کنیم، تحولات خاصی را شاهدش هستیم که به وضوح قابل رویت است.

وی افزود: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان توانست با شعار باهم بهتریم خود، تحول ویژه‌ای را در اماکن تحت مدیریت خود ایجاد کند که در این راستا می‌توان به این موضوع اشاره داشت که مجموعه تله‌سی‌یژ ناژوان علاه بر آنکه مجوز ایمنی استاندارد خود را اخذ کرد، توسعه کیفی قابل توجهی را هم رقم بزند و هم برنامه ریزی کند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان با بیان آنکه در شهر رویاها تحول فوق‌العاده‌ای را شاهد بودیم، بیان کرد: زیرساخت‌های این محل تفریحی امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته که مردم به راحتی می‌توانند این تغییر و تحولات را در آن مشاهده کنند و البته سال ۱۴۰۲ نوید روزهای پرتحول را برای این شهربازی می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در مجتمع گردشگری صفه و ابرسازه تفریحی تله‌کابین نیز تحولات ویژه‌ای را در ابعاد مختلف آن دیده‌ایم که خصوصا در حوزه محیطی و نور و خدمات محسوس است.

رنجبر تصریح کرد: فراتر از تمامی این تحولات، روحیه تحول‌خواهی که در شرکت فراهم شده حائز اهمیت است که در این راستا ضمن انجام مطالعه درخصوص پروژه‌های مهم، این پروژه‌ها بر روی میز اجرا گذاشته شده است. پروژه چرخ و فلک اصفهان پروژه‌ای خواهد بود که به اجرا درخواهد آمد، اگرچه طول خواهد کشید تا این پروژه برای ارائه خدمت به مردم آماده شود اما چرخ و فلک شهر اصفهان که امیدواریم نزدیک به 222 متر ارتفاع داشته باشد، به عنوان ابرسازه‌ تفریحی که در ایران و منطقه ویژه هست می‌تواند به سایر ظرفیت‌های این شرکت، شهر اصفهان و منطقه اضافه کند.

وی گفت: مردم پس از راه‌اندازی این پروژه می‌توانند بعد از بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی موجود در کلانشهر و استان اصفهان، در این شرکت شاهد ظرفیت‌های کلان تفریحی باشند که از نظر من این مهم توسط مدیرعامل شرکت توسعه سیاحتی سپاهان و پرسنل متخصص این شرکت قابلیت عملیاتی شدن دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر