شناسایی سرمایه‌گذاران خرد و کلان در کمیته اقتصادی ستاد تسهیلات سفر
  • چهارشنبه 2 فروردین 1402
  • 183
  • 0
شناسایی سرمایه‌گذاران خرد و کلان در کمیته اقتصادی ستاد تسهیلات سفر
شناسایی سرمایه‌گذاران خرد و کلان در کمیته اقتصادی ستاد تسهیلات سفر

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت با بیان اینکه کمیته اقتصادی و سرمایه‌گذاری ستاد تسهیلات سفر امسال برای نخستین‌بار تشکیل شد، اظهار داشت: همزمان با تشکیل این کمیته، سلسله جلساتی با مجموعه‌های اقتصادی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی و گردشگری شهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این کمیته استعدادهای سرمایه‌گذاری در نوروز 1402 بررسی شد، ادامه داد: بخشی از این ظرفیت‌ها در قالب اجرای گذرهای گردشگری و غذا به ویژه با الگوی رعایت ماه مبارک رمضان مورد بررسی و اجرا قرار گرفت.

مسئول کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان بیان کرد: بخشی از این ظرفیت‌ها در مجموعه‌های گردشگری شهر رویاهای اصفهان راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدی که از طرف شهردار محترم اصفهان و جانشین ستاد تسهیلات وجود دارد، از آنجا که رویکرد مجموعه ستاد تسهیلات سفر به عنوان یک ستاد دائمی است، الگوی تعامل کمیته با سرمایه‌گذاران یک الگوی پروژه‌ای و کوتاه‌مدت نبوده و در قالب یک پروژه بلندمدت مورد توجه قرار بگیرد.

ساکت با بیان اینکه شناسایی استعدادهای سرمایه‌گذاری در پهنای تفریحی در 2 فاز دنبال شده است، گفت: فاز نخست ویژه نوروز1402 و فاز دیگر شناسایی فرصت‌ها و نقاط پرتردد و مورد استقبال گردشگران در نوروز 1402 برای سایر روزها و ماه‌های پرگردشگر سال است.

وی با بیان اینکه قله دوم تعاملی و فعالیت کمیته، اردیبهشت‌ماه با توجه به تعطیلات ایام عید سعید فطر است، خاطرنشان کرد: استعدادها در ایام نوروز شناسایی و در اریبهشت‌ماه در قله دوم تعامل سرمایه گذاری مورد توجه قرار می‌گیرد و به عنوان ظرفیت های مورد تایید به مجموعه های شهری معرفی می‌شوند.

مسئول کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان افزود: این موضوع دامنه‌دار خواهد بود و فعالیت ستاد در ایام مختلف سال ادامه خواهد یافت تا سرمایه‌گذاران برای سال‌های آینده نیز با فرصت‌های شهر بیشتر آشنا شوند.

وی اظهار داشت: در پهنه‌های مختلف شهر استعدادهایی وجود دارد که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته شده باشد و یا هنگامی که شهر در بالاترین سطح مسافرپذیری خود قرار دارد به جهت اینکه شهرداری متعهد است که خدمات خود را به طرز شایسته ای ارائه دهد شاید کمتر بروز پیدا کرده باشد، بنابراین این کمیته درحال حاضر این ظرفیت ها و استعدادها را بررسی می‌کند تا در قالب یک بسته پیشنهادی به سرمایه‌گذاران خرد و کلان مقیاس پیشنهاد دهد.

ساکت ادامه داد: این ظرفیت‌ها در قالب های مختلف دسته‌بندی شده و در تم بازی‌های فکری - آموزشی با محتوای فرهنگی ازجمله ایجاد سازه‌های تفریحی، گذرهای گردشگری و مجموعه‌های غذایی و ظرفیت هایی که به شکل خدماتی می تواند به گردشگران ارائه خدمت کند، مورد تاکید است.

وی گفت: امید است که در آینده نزدیک شاهد ورود موثر‌تر، قوی‌تر و شاخص‌تر مجموعه‌های سرمایه‌گذاری در شهر در پهنای تفریحی گردشگری باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر