اختصاص تخفیف 40 درصدی اسنپ برای سفر به ابرسازه‌های تفریحی اصفهان
  • چهارشنبه 2 فروردین 1402
  • 228
  • 0
اختصاص تخفیف 40 درصدی اسنپ برای سفر به ابرسازه‌های تفریحی اصفهان
اختصاص تخفیف 40 درصدی اسنپ برای سفر به ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت اظهار داشت: به دنبال مفاهمه همکاری فی‌مابین شرکت توسعه گردشگری و هلدینگ اسنپ مقرر شد تعداد  9 پروژه مختلف در مجتمع‌های تحت پوشش شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان اجرا شود.

وی ادامه داد: بخش نخست این تفاهم‌نامه اجرای طرح تخفیف شرکت اسنپ برای مقاصد مجتمع بزرگ گردشگری صفه و شهر بازی شهر رویاها است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان بیان کرد: طی تعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با هلدینگ اسنپ، سفرهای گردشگران به مقصدهای تله‌کابین صفه و شهر رویاها از تخفیف ویژه 40 درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: بر این اساس مسافران مقاصد این دو مجموعه با وارد کردن کلمه soffeh از 40 درصد اسنپ برخوردار می‌شوند.

ساکت تصریح کرد: هر نفر تا سقف 4 مرتبه در هرماه به مقصد این دو مجموعه گردشگری می‌توانند از  تخفیف مجموعه اسنپ برخوردار شوند.

وی گفت:همچنین به دنبال شکل‌گیری این تعامل بنا بر آن بوده که خدمات متفاوت و متنوع در سایر ظرفیت‌های مرتبط با شرکت توسعه سیاحتی سپاهان نیز صورت پذیرد که در این راستا اطلاع‌رسانی آن به زودی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این خدمات شامل موارد متنوعی است که هلدینگ اسنپ در حوزه‌های مرتبط با خدمات شرکت طراحی و اراده می‌کند.

وی از تعامل سازنده دفتر اسنپ در اصفهان و مشاور مدیرعامل و مسئول بازرسی حوزه مرکزی ایران مجموعه اسنپ تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر