انجام عملیات گازکشی در مجتمع گردشگری صفه پس از دو دهه
  • سه شنبه 13 دی 1401
  • 291
  • 0
انجام عملیات گازکشی در مجتمع گردشگری صفه پس از دو دهه
انجام عملیات گازکشی در مجتمع گردشگری صفه پس از دو دهه

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت، با اشاره به انجام کامل پروژه گازکشی در مجتمع گردشگری صفه، افزود: این مجموعه به عنوان یکی از مراکز قابل توجه گردشگران، به واسطه نبود گاز با مشکلات مختلفی پیرامون جذب سرمایه‌گذار و ارائه خدمات آسان به مشتریان مواجه بوده، به همین منظور احداث خط لوله گاز به برای مصرف سرمایه‌گذاران و مجتمع اداری این مجموعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرامون جزئیات این پروژه، بیان کرد: این پروژه از 15 آبان آغاز و به مدت 45 روز تداوم داشته که در این مدت بیش از 2880 نفر ساعت اقدام عمرانی، فنی، برقی و تخصصی صورت پذیرفته است.

وی با بیان آنکه پروژه گازکشی مجتمع گردشگری صفه به 2 بخش عمرانی و مکانیکی تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: در این پروژه پس از تعیین مسیرگازکشی توسط متخصصان واحد عمران شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، پیمانکار و کارشناس ناظر، حفاری به طول 500 متر مربع انجام پذیرفت که پیرو آن بیش از 600 متر مربع لوله‌کشی صورت گرفته است.

ساکت با اشاره به شرایط سخت حفاری در دامنه کوه، زمان‌بر شدن پروژه را ناشی از این موضوع دانست و تصریح کرد: به منظور کسب اطمینان بیش از پیش نسبت به اقدامات فنی و تخصصی انجام شده و اطمینان بیشتر از سلامت پروژه گازکشی، عملیات رادیو گرافی به صورت رندوم از 7 نقطه جوش خط لوله گاز این مجموعه انجام شد.

وی با اشاره به همکاری ارزنده شهرداری منطقه 5 اصفهان در انجام سریع و تخصصی این عملیات، گفت: از جمله مزایا و اثرات گازکشی در مجتمع گردشگری صفه می‌توان به تسهیل جذب سرمایه‌گذاران مستعد، صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی برق و ارائه خدمات موثر به پرسنل فعال در این مجموعه اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر