زمستان طلایی با جشنواره طلایی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان
  • پنج شنبه 1 دی 1401
  • 334
  • 0
زمستان طلایی با جشنواره طلایی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان
زمستان طلایی با جشنواره طلایی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت پیرامون جشنواره زمستانی ویژه عموم مردم اظهارداشت: به موجب آنکه پهنه‌های عملکردی و ارائه خدمات شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در نقاط ویژه گردشگری کلانشهر اصفهان همچون پارک جنگلی ناژوان، کوه صفه و شرق اصفهان واقع شده است به همین دلیل گردشگران زیادی علاقه‌مند به استفاده از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان هستند.

وی افزود: به منظور بهره‌مندی بیش از پیش همشهریان و گردشگران گرامی از ظرفیت‌های تفریحی ابرسازه‌های اصفهان، طرح تخفیف زمستانی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان ویژه عموم مردم طراحی و برنامه‌ریزی شد که به مناسبت بلندترین شب سال، شب یلدا آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه این طرح تا پایان ماه دی، به مدت یک ماه تداوم خواهد داشت، در تشریح جزئیات این طرح تخفیفی اظهارداشت: شهروندان اصفهانی و گردشگران می‌توانند در سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌های دی 1401 با مراجعه به تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها از تخفیف ویژه 50 درصدی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان به استفاده از ظرفیت‌های تفریحی ابرسازه‌های تفریحی کلانشهر اصفهان می‌توانند در روزهای یکشنبه و دوشنبه‌های دی 1401 با مراجعه به تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان با خرید 2 بلیت از یک عدد بلیت رایگان بهره‌مند شوند.

ساکت پیرامون ساعات فعالیت اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان خاطرنشان کرد: تله‌کابین صفه، از شنبه الی چهارشنبه از ساعت 15 الی 22 و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح الی 22 میزبان گردشگران است. همچنین شهروندان اصفهانی می‌توانند از سه‌شنبه الی جمعه از ساعت 10 صبح الی 21 با مراجعه به شهر رویاها از ظرفیت‌های تفریح و سرگرمی این مجموعه استفاده کنند. مجموعه تله‌سی‌یژ ناژوان نیز از یکشنبه الی جمعه از 10 صبح لغایت غروب آفتاب میزبان گردشگران عزیز است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر