دعوت از همشهریان برای طراحی المان‌های بام شهر / شما هم برای طراحی بدنه مجتمع گردشگری صفه دعوتید
  • پنج شنبه 1 دی 1401
  • 265
  • 0
دعوت از همشهریان برای طراحی المان‌های بام شهر / شما هم برای طراحی بدنه مجتمع گردشگری صفه دعوتید
دعوت از همشهریان برای طراحی المان‌های بام شهر / شما هم برای طراحی بدنه مجتمع گردشگری صفه دعوتید

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت پیرامون مسابقه «نقش‌آفرینی بر بام شهر» اظهارداشت: این روزها به موجب بروز بحران‌های زیست محیطی، نقش گردشگری در شهری که آن را به واسطه شهره بودن گنبدهای فیروزه‌ای و تاریخ و قدمت چندصدساله و چندهزار ساله به «نصف‌جهان» می‌شناسند، همچنین فرصت‌های تفریحی خلق شده در اصفهان استعداد میزبانی از گردشگران را بیش از پیش کرده است.

وی افزود: همچنین پیرو توجه ویژه مدیریت شهری در دوره جدید بر بهسازی و توسعه ظرفیت‌های تفریحی، سرگرمی و گردشگری، جذب ایده‌های خلاق، توجه هرچه بیشتر به منظور تعامل و همفکری با جوانان، بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان، هم‌افزایی با دستگاه‌های متولی عرصه گردشگری و اجرایی‌سازی ایده‌های بکر دانشجویی و دانشگاهی از اهمیت‌ ویژه‌ای برخوردار است. از جمله موضوعاتی که می‌تواند میزان اثربخشی در بهره‌مندی گردشگران از فضاهای تفریحی و گردشگری را ارتقاء دهد، ظاهرسازی مناسب، جذاب و درخور با ابعاد مختلف یک مجموعه است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه به همین منظور مسابقه طراحی بدنه و المان ورودی مجموعه گردشگری صفه با عنوان «نقش‌آفرینی بر بام شهر» اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسابقه در تعامل و همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان برگزار شده که از جمله موارد قابل توجه در این مسابقه برای ارائه طرح از سوی شرکت‌کنندگان، خلق محیطی فعال و پویا، خوانایی و دعوت‌کنندگی و ایجاد جاذبه گردشگری است.

وی با بیان آنکه این مسابقه اکنون آغاز و تا 15 بهمن‌ 1401 ادامه خواهد داشت، گفت: همچنین در ادامه روند این مسابقه، داوری آثار توسط اساتید و فعالان حوزه طراحی و معماری در تاریخ 25 بهمن 1401 صورت خواهد پذیرفت و امیدواریم با حضور موثر علاقه‌مندان پیرو برگزاری این مسابقه با موضوعیت طراحی بدنه و المان ورودی منطقه گردشگری صفه، شاهد تحولات شگرفی در عرصه بصری این منطقه گردشگری باشیم.

محسن معصومی رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان پیرامون جزئیات برگزاری این مسابقه اظهارداشت: مسابقه طراحی بدنه والمان ورودی منطقه گردشگری صفه، «نقش‌آفرینی بر بام شهر» با هدف ارتقای جاذبه‌های گردشگری، ایجاد محیطی فعال و پویا و دعوت‌کنندگی موثر برگزار می‌شود.

وی با بیان آنکه علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند نسبت به ارسال آثار خود تا تاریخ 15 بهمن 1401 اقدام کنند، افزود: در این رویداد فرهنگی و خلاقانه از اساتید برجسته‌ای در حوزه طراحی و معماری بهره‌مند شده‌ایم که داوری آثار شرکت‌کنندگان در تاریخ 25 بهمن‌ماه صورت خواهد پذیرفت.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان درخصوص جوایز برگزیدگان این مسابقه بیان کرد: این مسابقه در 2 محور ویژه عموم و ویژه دانشجویان برگزار می‌شود که در بخش عموم برای برگزیدگان اول تا سوم، به ترتیب 100 میلیون تومان، 50 میلیون تومان و 30 میلیون تومان و در بخش طرح‌های دانشجویی برای برگزیدگان اول تا چهارم به ترتیب 10 میلیون تومان، 5 میلیون تومان، 3 میلیون تومان و 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به توجه ویژه به حضور دانشجویان در این مسابقه تصریح کرد: در این مسابقه سعی بر آن داشته‌ایم که ضمن دعوت از تمامی علاقه‌مندان حوزه‌های طراحی، از حضور دانشجویان فعال در این عرصه به طور ویژه بهره‌مند شویم به صورتی که در بخش جوایز 2 بخش جوایز ویژه عموم و جوایز ویژه دانشجویان را در نظر گرفته‌ایم.

معصومی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار خود به نشانی WWW.IDEA.ISFAHAN.IR  و جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون جزئیات مسابقه «نقش‌آفرینی بر بام شهر» به آدرس WWW.CUBESH.IR  مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر