حرکت در مسیر توانمندسازی فنی بیش از پیش شرکت توسعه سیاحتی سپاهان/ متخصصان فنی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان دانش خود را در کنار تجربه‌شان به روز می‌کنند
  • چهارشنبه 11 آبان 1401
  • 317
  • 0
حرکت در مسیر توانمندسازی فنی بیش از پیش شرکت توسعه سیاحتی سپاهان/ متخصصان فنی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان دانش خود را در کنار تجربه‌شان به روز می‌کنند
حرکت در مسیر توانمندسازی فنی بیش از پیش شرکت توسعه سیاحتی سپاهان/ متخصصان فنی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان دانش خود را در کنار تجربه‌شان به روز می‌کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، پیرامون برگزاری دوره تخصصی الزامات ایمنی برای تأسیسات کابل‌راه‌های حمل مسافر اظهارداشت: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در نظر دارد با به روزرسانی مداوم و تخصصی ابرسازه‌های تفریحی خود، تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان ظرفیت تفریحی و گردشگری ویژه‌ای را در کلانشهر اصفهان به گردشگرانی که به این شهر و استان سفر می‌کنند، ارائه دهد.

وی افزود: لازمه دستیابی به این چشم‌انداز بهره‌مندی از علوم روز و ارتقاء سطح علمی وتجربی پرسنل فنی این شرکت درکنار انجام سایر اقدامات خدماتی در حوزه تفریح و سرگرمی است که در این راه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان نسبت به برگزاری دوره آموزشی آشنایی با الزامات ایمنی برای تأسیسات کابل‌راه‌های حمل مسافر ویژه پرسنل فنی و مسئولان اپراتوری در ابرسازه‌های تفریحی اصفهان، اهتمام ورزیده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه این دوره آموزشی در 3 روز و 18 ساعت برگزار می‌شود، بیان کرد: ازاهمیت برگزاری این دوره می‌توان به بررسی الزمات ایمنی کابل‌راه‌های حمل مسافر، آخرین یافته‌های ارتقاء ایمنی و افزایش بازدهی بهره‌برداری و آشنایی با الزامات تعمیرات و نگهداری و بهبود تعمیرات و نگهدای اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی تمامی مسئولان اپراتوری و خط ابرسازه‌های تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان حضور دارند که پس از اتمام دوره، با دریافت گواهی این دوره آموزشی از سازمان ملی استاندارد کشور می‌توانند نقش اثرگذاری در ارائه خدمات ایمن به مردم و گردشگران داشته باشند.

ساکت خاطرنشان کرد: پرسنل فنی و مهندسان شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان به واسطه حضور شایسته‌شان در پهنه‌های عملیات‌های فنی شرکت از دانش فنی و تجربی ویژه‌ای برخوردارند که ما سعی برآن داریم تا با پیگیری به منظور به‌روزرسانی دانش فنی ضمن ارتقاء کیفی خدمت‌رسانی در مجموعه‌های تحت پوشش، تجربه و دانش فنی خود را به سایر شهرهایی از کشور که به دنبال توسعه کابلراه‌ها هستند انتقال دهیم.

وی افزود: بررسی و بروزرسانی اطلاعات مرتبط با سامانه محرکه و دستگاه‌های مکانیکی با استاندارد ISIRI11358، ابزار سیستم کشش با استاندارد ISIRI11353، الزامات کابل با استاندارد ISIRI9419 و ... از رویکردهای این نشست تخصصی است.

پرسنل فنی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از دانش خوبی برخوردارند

بهنام آذری، دبیر کارگروه کابلراه‌های سازمان ملی استاندارد کشور پیرامون این دوره آموزشی اظهارداشت: در دوره آموزشی آشنایی با الزامات ایمنی برای تأسیسات کابل‌راه‌های حمل مسافر به آموزش الزامات اختصاصی مکانیکال، الکتریکال، کابل و قفلها، تأسیسات اطراف کابلراه‌ها و سایر الزامات مربوط به کابلراه‌ها در تله‌سی‌یژ و تله‌کابین براساس استانداردهای 23 گانه کابلراه‌ها پرداخته‌ایم.

وی با بیان آنکه این دوره آموزشی ویژه مسئولان خط و اپراتورهای اصلی دستگاه‌ها برگزار شده است، افزود: این دوره طی 3 روز و به مدت 18 ساعت در حال انجام است که در پایان آن به افراد حضور یافته گواهی معتبر پایان دوره از سوی سازمان ملی استاندارد کشور تعلق می‌گیرد.

دبیر کارگروه کابلراه‌های سازمان ملی استاندارد کشور بیان کرد: نفراتی که در این دوره شرکت کردند می‌توانند ضمن تطبیق الزامات استاندارد با مجموعه‌های تحت پوششان، با به روزترین روش‌های تأمین و نگهداری آشنا شده و سطح کیفی دانش خود را ارتقاء دهند.

وی پیرامون ارزیابی سطح دانش فنی پرسنل متخصص و فنی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان خاطرنشان کرد: پرسنل فنی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از اطلاعات و تجربه کافی در حوزه کابلراه‌ها برخوردارند و اگر از اطلاعات این دوره آموزشی به خوبی استفاده کنند منجر به حرکت قوی‌تر در مسیر ایمن، به روز و استاندارد بررسی الزامات مورد نیاز ابرسازه‌هایی چون تله‌کابین و تله‌سی‌یژ می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر