تسهیلگری در توسعه ظرفیت‌های ورزشی و تفریحی ضروری است/ هم‌افزایی دستگاه‌های متولی در احداث و ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری
  • شنبه 30 مهر 1401
  • 325
  • 0
تسهیلگری در توسعه ظرفیت‌های ورزشی و تفریحی ضروری است/ هم‌افزایی دستگاه‌های متولی در احداث و ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری
تسهیلگری در توسعه ظرفیت‌های ورزشی و تفریحی ضروری است/ هم‌افزایی دستگاه‌های متولی در احداث و ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری

در نشست صمیمانه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان بر ضرورت تسهیلگری در توسعه ظرفیت‌های ورزشی، تفریحی و گردشگری تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، نشست صمیمانه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست صمیمانه اظهارداشت: توسعه ظرفیت‌های ورزشی و تفریحی ویژه جوانان و نوجوانان ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است، باید به دنبال توسعه و هم‌افزایی زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی با سازمان‌های مختلف متولی در کلانشهر و استان اصفهان باشیم.

وی افزود: باید در مسیر تحقق رویکردهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی گام ویژه‌ای در حوزه اقدامات عملی برداریم، طرح بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری به معنای تفکر پیرامون چگونگی عملکرد در 40 سال آتی است و ضروری است تا نسبت به چگونگی پیشبرد امور با توجه به نیازمندی‌های قشر جوان برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، بیان کرد: باید تفکرات خود را به سمت حرفه‌ای‌گری هدایت کنیم تا بتوانیم خوراک فرهنگی مناسب را برای مردم و قشر جوان فراهم سازیم. منابع انرژی هرکشور و هر شهری جوانان آن هستند که باید به دنبال راهکارهای ویژه برای  جذب و بهره‌مندی از ظرفیت آنها در لایه‌های مختلف جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از توسعه ظرفیت‌های ورزشی و گردشگری به منظور خدمت‌رسانی خلاقانه و متنوع به مردم و جوانان حمایت و به عنوان یکی از رویکردهای خود آن را دنبال می‌کند.

سعید ساکت مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرامون مأموریت‌های این شرکت‌ها اظهارداشت: بخشی از مأموریت‌های این شرکت توسعه ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی و سیاحتی است که تاکنون بیشتر در حوزه توسعه ظرفیت‌های تفریحی فعال بوده، که این ظرفیت‌ها شامل تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها است.

وی پیرامون برنامه‌های شاخص پیش روی این شرکت خاطرنشان کرد: اکنون به دنبال طراحی و فراهم‌سازی الزامات مورد نیاز راه‌اندازی چرخ و فلک 222 متری در اصفهان تحت عنوان «چشم اصفهان» هستیم که در صورت عملی‌سازی آن یکی از بلندترین چرخ و فلک دنیا احداث می‌شود که بخشی از اقدامات عملیاتی آن صورت پذیرفته است.

ساکت تصریح کرد: از دیگر دغدغه‌ها و برنامه‌های مدنظر شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان بهره‌مندی از ظرفیت‌های ورزشی ویژه و خاص و با کیفیت بالا در اصفهان است. اکنون به دنبال افزودن ظرفیت‌های جدید ورزشی در ذیل یکی از مجموعه‌های شرکت توسعه سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان هستیم.

وی با بیان آنکه در امر گردشگری نیازمند همراهی و تسهیل‌گری سازمان‌های ذی ربط به منظور توسعه گردشگری و زیرساخت‌های آن هستیم، خاطرنشان کرد: اکنون برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همسوسازی قشر جوان با خود توسعه ظرفیت‌های تفریحی و سرگرمی در کلانشهر اصفهان امری ضروری محسوب می‌شود. همچنین از مهم‌ترین رویکردهای کنونی کلان شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی می توان به جذب هزار میلیارد تومان در حوزه سرمایه‌گذاری در اماکن تفریحی و گردشگری اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به جوانان به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین مخاطبان اقدامات تفریحی و گردشگری شرکت، تصریح کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی و گردشگری سپاهان شهرداری اصفهان در مسیر توسعه ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی از حضور سرمایه‌گذاران در پهنه ابرسازه‌های تفریحی و گردشگری کلانشهر اصفهان استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر