انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با شهرداری‌های استان اصفهان
  • چهارشنبه 20 مهر 1401
  • 330
  • 0
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با شهرداری‌های استان اصفهان
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با شهرداری‌های استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، تفاهم‌نامه‌های همکاری بین شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و شهرداری محمدآباد جرقویه، شهرداری دیزیچه و شرکت خردفناوران آناهید به منظور بررسی توانایی‌ها و پتانسیل‌های طرفین برای بهره‌مندی در پیشبرد اهداف، معرفی خدمات فنی و مهندسی 2 طرف در راستای ایجاد زمینه‌های همکاری و توسعه برندینگ از طریق برگزاری جلسات هم‌اندیشی مشترک و بررسی راهکارهای موثر منعقد شد. 

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های مذکور، اظهارداشت: پیش از این 10 تفاهم‌نامه همکاری طی 9 ماه گذشته با شرکت‌های متخصص در حوزه‌ صنعت تفریح و گردشگری استان منعقد شده و هم اکنون برقراری تعامل سازنده در سطح خرد و کلان، شهری، استانی و ملی و بین‌المللی در کنار بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود قابل استفاده به عنوان یکی از مهم‌ترین رویکردهای شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان دنبال می‌شود. 

وی افزود: با توجه به آنکه ارائه خدمات گردشگری و توسعه آن امری فراگیر و اثرات آن فراتر از بعد شهری و استانی است، به همین منظور همراهی و توجه به منظور همکاری با شرکت‌ها، نهادها و شهرهای استان تاریخی، فرهنگی، تفریحی و صنعتی اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما معتقدیم که بررسی ریزبینانه و دقیق، بخش اعظمی از امر توسعه خدمات تفریحی، گردشگری و بهره‌مندی از علوم روز دنیا در این عرصه از طریق استان و کلانشهر اصفهان امکان‌پذیر است. 

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه در راستای این چشم‌انداز، اجرای برنامه‌های مشترک همکاری با شهرداری‌ها، شرکت‌ها و نهادها در برنامه‌های کاری این مجموعه قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این تفاهم‌نامه‌ها ضمن در نظر گرفتن شرایط یکسان در بهره‌مندی از خدمات دوجانبه در عرصه‌های مختلف فنی، مهندسی، ارائه خدمات و مباحث علمی، برگزاری جلسات هم‌‌اندیشی در توسعه ظرفیت‌طرفین تفاهم‌نامه در نظر گرفته شده است. 

وی با اشاره به استقبال ویژه شهرداری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری بیان کرد: بسیار جای امیدواری است که انعقاد تفاهم برای همکاری در مسیر پیشبرد اهداف طرفین و مجموعه‌های مختلف این روزها به گفتمان تبدیل شده و این امر موجب هم‌افزایی و سرعت بخشیدن به توسعه بخش‌های مختلف کلانشهر اصفهان می‌شود. 

ساکت گفت: در همین مسیر شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری‌های محمدآباد جرقویه، دیزیچه و شرکت خردفناوران آناهید را منعقد ساخت. 

وی پیرامون ظرفیت‌های شهر دیزیچه، اظهارداشت: شهر دیزیچه از شهرستان مبارکه اصفهان به واسطه وجود آثار باستانی، غارهای تاریخی و میراث فرهنگی قابل توجه که از کهنترین نشانه‌های سکونت بشر خبر می‌دهد و تاریخی هزاران ساله در دل خود جا داده، همچنین به موجب دسترسی آسان به راه‌آهن و از سوی دیگر عبور زاینده‌رود از ضلع جنوبی این شهر از ظرفیت‌های ویژه گردشگری فرهنگی، تاریخی و تفریحی برخوردار است که با توسعه این ظرفیت‌ها می‌تواند میزبان جمع کثیری از گردشگران و توریست‌های خارجی باشد. 

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در تشریح ویژگی‌های شهر محمدآباد جرقویه، بیان کرد: شهر محمدآباد جرقویه از جمله دیگر شهرهای اصفهان است که می‌توان با حضور در آن تاریخ و هویت اصیل ایرانی را به واسط وجود آثار تاریخی و باستانی مختلف مشاهده کرد. حضور آثار تاریخی نام‌آشنای شهر محمدآباد جرقویه و حضور این شهر در شرایط جغرافیایی و در بین شهرهای توریستی استان اصفهان، دسترسی گردشگران برای بازدید و آشنایی بیش از پیش با تاریخ و تمدن ایران اسلامی را فراهم ساخته است. 

وی تصریح کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله دیگر موارد قابل توجه ویژه گردشگران و مسافران شهر محمدآباد جرقویه است که می‌توانند پس از حضور خود برای آشنایی هرچه بیشتر با زندگی محلی این شهر تاریخی، این خانه‌ها را به عنوان محل اقامت خود برگزینند. 

ساکت تصریح کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان به دنبال تحقق شعار «باهم بهتریم» نسبت به تعامل و همکاری بیش از پیش با سازمان‌ها، شرکت‌ها و شهرداری‌ها استان اصفهان مبادرت می‌کند. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر