مراکز تفریحی شهر رویاها، تله‌سی‌یژ ناژوان و مجتمع گردشگری صفه در تاسوعا و عاشورا تعطیل است
  • شنبه 15 مرداد 1401
  • 375
  • 0
مراکز تفریحی شهر رویاها، تله‌سی‌یژ ناژوان و مجتمع گردشگری صفه در تاسوعا و عاشورا تعطیل است
مراکز تفریحی شهر رویاها، تله‌سی‌یژ ناژوان و مجتمع گردشگری صفه در تاسوعا و عاشورا تعطیل است

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مراکز تفریحی و گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، شهربازی شهر رویاها، تله‌سی‌یژ ناژوان و مجتمع گردشگری صفه در تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است. 

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت، پیرامون برنامه فعالیت مراکز تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در روزهای تعطیل رسمی تاسوعا و عاشورای حسینی اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان تمامی مراکز تفریحی و گردشگری تحت پوشش شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان، شهربازی شهر رویاها، مجتمع گردشگری صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان در روزهای تعطیل رسمی تاسوعا و عاشورای حسینی در تاریخ 16 و 17 سال 1401 تعطیل است. 

وی درخصوص ادامه فعالیت این مراکز پس از تاسوعا وعاشورای حسینی، بیان کرد: مجموعه شهر رویاها بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از تاریخ 18 مرداد 1401 همه‌روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 16:30 لغایت 24 پذیرای گردشگری و مردم است. 

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین فعالیت تله‌سی‌یژ ناژوان از تاریخ  18 مرداد 1401 در ایام هفته از روز یکشنبه الی چهارشنبه از ساعت 11 صبح لغایت 14 و از ساعت 16 لغایت غروب آفتاب آماده ارائه خدمت به گردشگران است. این مجموعه در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز به منظور بهره‌برداری هرچه بیشتر مردم و گردشگران از ساعت 11 صبح لغایت غروب آفتاب به مردم خدمت‌رسانی می‌کند. 

وی با اشاره به فعالیت‌های تفریحی و گردشگری مجتمع گردشگری صفه و ظرفیت‌های تفریحی آن گفت: شهروندان و گردشگران می‌توانند از تاریخ 18 مرداد 1401، ضمن بهره‌مندی از امکانات تفریحی واقع در مجتمع گردشگری صفه، از ابرسازه تله‌کابین صفه همه روزه از ساعت 17 الی 24 بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر