طراحی و تولید بسته‌های بازی برای گردشگری و تفریح/ بازی‌های کودکانه در قاب تاریخی «باهم بهتریم»
  • سه شنبه 31 خرداد 1401
  • 411
  • 0
طراحی و تولید بسته‌های بازی برای گردشگری و تفریح/ بازی‌های کودکانه در قاب تاریخی «باهم بهتریم»
طراحی و تولید بسته‌های بازی برای گردشگری و تفریح/ بازی‌های کودکانه در قاب تاریخی «باهم بهتریم»

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت پیرامون فعالیت‌های این شرکت در حوزه تولید بسته‌های بازی «باهم بهتریم» اظهار داشت: بر اساس موازین اسلامی و فرهنگی کشور، خانواده به عنوان یکی از ارکان مهم پایداری در اجتماع و جامعه محسوب می‌شود که این موضوع نه تنها به طور ویژه در دین مبین اسلام بلکه از دیدگاه کارشناسان و دانشمندان مسائل اجتماعی و جامعه‌شناسی به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: برهمین اساس رواج مصرف روزانه از شبکه‌های اجتماعی و فناوری‌های روز دنیا اهمیت تأکید و توجه بر نقش محوری خانواده در جامعه را مد نظر قرار داده است و با توجه به این موضوع با رجوع به سنت گذشتگان در مبحث سرگرمی و تفریح، شاهد بازی‌های متنوع جمعی زیادی هستیم که در یاد و خاطره بسیاری از مردم همچنان پا برجا است و هر روزه خاطرات آن را در کناریکدیگر مرور می‌کنند. 

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه توجه به ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در رویکردهای جدید شرکت مد نظر قرار گرفته است، ادامه داد: با توجه به این موضوع، طراحی بازی‌های بومی بر اساس ذائقه مخاطب ایرانی و با توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی کشور و جهانشهر اصفهان در دستور کار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به طرح این موضوع به عنوان مسئله و برگزاری اتاق فکر به منظور الگوبرداری صحیح در تأمین اوقات فراغت، بیان کرد: ضروری بود برای استحکام بخشیدن به فرهنگ خانواده و تقویت زندگی جمعی آداب و فرهنگ گذشتگان را در حوزه تفریح و سرگرمی سرلوحه خود قرار دهیم که با برگزاری جلسات مختلف اتاق فکر  طراحی و تولید بسته‌های تفریحی و سرگرمی «باهم بهتریم» مورد توجه قرار گرفت و با همکاری یکی از مجموعه های دانش بنیان این فرایند تسهیل گردید. 

ساکت در تشریح بسته‌های بازی «باهم بهتریم» خاطرنشان کرد: در طراحی این بسته، توجه به استفاده و ترکیب خلاقانه بازی‌ها مد نظر قرار گرفته و بازی هفت‌سنگ، فرفره، یویو، منچ، تیله و بازی قدیمی «یه قل دو قل» در این بسته به چشم می‌خورد. همچنین دفتر یادبود ثبت اوقات خوش و خاطره‌انگیز نیز از جمله دیگر موارد تهیه شده در بسته به شمار می‌رود. 

وی افزود: این شرکت در نظر دارد با بسته‌های فرهنگی تفریحی «باهم بهتریم» لحظات هرچند کوتاه از بازی‌های قدیمی و هویتی را برای مردم به ارمغان آورد و بتوانیم بیش از پیش در کنار هم بودن را ارنج نهیم. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر