فراهم بودن امکانات تفریحی و ورزشی مناسب برای شهروندان و گردشگران در مجتمع گردشگری صفه
  • شنبه 28 خرداد 1401
  • 402
  • 0
فراهم بودن امکانات تفریحی و ورزشی مناسب برای شهروندان و گردشگران در مجتمع گردشگری صفه
فراهم بودن امکانات تفریحی و ورزشی مناسب برای شهروندان و گردشگران در مجتمع گردشگری صفه

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دلیل وجود اختلاف‌نظرها در مورد راه‌اندازی خط دو تله‌کابین صفه، در حال حاضر عملیات اجرایی این خط متوقف شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، محمد نورصالحی در بازدید از ظرفیت‌های تفریحی مجتمع بزرگ گردشگری صفه و تله‌کابین اظهار داشت: مجموعه تله‌کابین و مجموعه اقداماتی که در صفه انجام شده است، فضای بسیار خوب و تفریحات سالم و ورزشی را برای شهروندان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه شهروندان اصفهانی سال‌های متوالی به استفاده از فضای تفریحی و تله‌کابین صفه عادت کرده‌اند، افزود: حدود ۲۰ سال است خط یک این تله‌کابین برای استفاده شهروندان راه افتاده است و به ابتکار شهرداری و مدیران وقت استان خط 2 این تله‌کابین نیز راه‌اندازی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی خط دو تله‌کابین مجموعه تفریحی صفه تمام شهروندان می‌توانند از امکانات رفاهی این مجموعه استفاده کنند.

وی در خصوص وجود اختلاف‌نظرها در راه‌اندازی خط دو تله‌کابین صفه، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود اختلاف‌نظرها در مورد راه‌اندازی خط دو تله‌کابین صفه، در حال حاضر عملیات اجرایی این خط متوقف شده است.

نورصالحی با تاکید بر اینکه بازدید امروز به تعامل و هم‌افزایی برای ادامه عملیات پروژه خط دو تله‌کابین صفه کمک می‌کند، گفت: به‌زودی و با انجام هر اصلاحی که ضروری است، روند عملیاتی این پروژه ادامه می‌یابد، اگر نظر میراث فرهنگی اصفهان در مورد ادامه روند این پروژه تأمین شود، شهروندان امکان صعود و بازدید تا قله صفه را دارند، همچنین با تکمیل خط دو تله‌کابین قله کوه صفه نیز از مهجوریت نجات می‌یابد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر