دستور ضرغامی برای توسعه مجموعه‌های تفریحی/ مجموعه سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در مجتمع گردشگری صفه کار ارزشمندی است
  • شنبه 28 خرداد 1401
  • 405
  • 0
دستور ضرغامی برای توسعه مجموعه‌های تفریحی/ مجموعه سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در مجتمع گردشگری صفه کار ارزشمندی است
دستور ضرغامی برای توسعه مجموعه‌های تفریحی/ مجموعه سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در مجتمع گردشگری صفه کار ارزشمندی است

 وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، گفت: مجموعه سرمایه‌گذاری که در صفه انجام شده، کار ارزشمندی است و یک فرصت و امکان بسیار خوب برای گردشگری و تفریح مردم اصفهان و گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، عزت‌الله ضرغامی در بازدید از ظرفیت‌های تفریحی مجتمع گردشگری صفه و تله‌کابین، اظهارداشت: خوشبختانه مجموعه سرمایه‌گذاری که در صفه انجام شده، کار ارزشمندی است و یک فرصت و امکان بسیار خوب برای گردشگری و تفریح مردم اصفهان و گردشگران داخلی و خارجی است.

وی افزود: تله‌کابین که چندین سال است به آن مجموعه تفریحی سرویس می‌دهد، بسیار خوب است. هر کاری که در حوزه سرگرمی و شور و نشاط بیشتر در مردم نقش داشته باشد، از آن حمایت می‌کنیم. سعی می‌کنیم موانع را برطرف و تسهیلات لازم را به این طرح‌ها اختصاص دهیم.

 وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با ضروری دانستن توسعه چنین مجموعه‌ای بیان کرد: این مجموعه ظرفیت توسعه بیشتر را دارد. همچنین در دیگر نقاط اصفهان باید چنین سرمایه‌گذاری‌هایی صورت گیرد. مجموعه تله‌کابین صفه به دلیل موقعیت خاص و منظره طبیعت کوه، باید توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: ما با سرمایه‌گذاران برای توسعه مجموعه تله‌کابین همکاری می‌کنیم؛ البته بخشی از توسعه تله‌کابین مربوط به بنای تارخی قدیمی است که مقدار کمی از آن باقی مانده است؛ البته باید معرفی و شناسانده شود و برای آن برنامه خواهیم داشت. اگر در شورای فنی ما ابعاد این مسئله بررسی و مجوز صادر شود، براساس چهارچوب اعلام شده توسط شورای فنی اقدامات توسعه‌ای برای این شرکت انجام می‌گیرد و دسترسی به خط دوم تله‌کابین انجام می‌شود تا از طریق آن مردم بنایی تاریخی را هم بازدید می‌کنند.

ضرغامی تصریح کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری که روز به روز انجام می‌گیرد  و باتوجه به ازدیاد جمعیتی که وجود دارد و توقعی که می‌رود، بتوانیم مجموعه‌های این‌ چنینی به خصوص مجموعه صفه را توسعه دهیم.

شعار «باهم بهتریم» به دلیل آنکه ما با هم بهتر هستیم، شعار خوبی است

وی پیرامون شعار باهم بهتریم گفت: قطعاً همینطور است و خیلی شعار خوبی است، چرا که ما با هم معنا پیدا می‌کنیم. من طرفدار این شعار هستم که می‌گوید نترسیم، نترسیم، ما همه با هم هستیم. نترسید بدین معنا است که نه از آمریکا، نه از ابرقدرت‌ها و تهدیدها به دلیل آنکه باهم هستیم نباید ترسید. 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: وقتی همه باهم باشند هیچ خطری، هیچ کسی را تهدید نمی‌کند. من خودم سالها است که بدون محافظ کارهایم را انجام می‌دهم چرا که معتقدم حفاظت لازم ندارم، در شلوغ‌ترین محل‌ها حضور پیدا می‌کنم و هرکسی که در این باره سوال می‌کند که چرا، می‌گویم شلوغی و این جمعیت یعنی امنیت، و به همین خاطر من طرفدار شعار نترسیم، نترسیم، ما همه با هم هستیم، هستم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر