«دنیای زیر آب» شهر رویاها پس از 3 سال وارد فاز بهره‌برداری شد
  • شنبه 21 خرداد 1401
  • 569
  • 0
«دنیای زیر آب» شهر رویاها پس از 3 سال وارد فاز بهره‌برداری شد
«دنیای زیر آب» شهر رویاها پس از 3 سال وارد فاز بهره‌برداری شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با نصب تجهیزات مورد نیاز ویدئوپروژکتور ابرسینمای دنیای زیر آب مجموعه تفریحی شهر رویاها، این ظرفیت تفریحی بار دیگر در اختیار علاقه‌مندان سینماهای تفریحی قرار می‌گیرد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت پیرامون راه‌اندازی مجدد بزرگترین سینمای مجموعه تفریحی شهر رویاها، سینمای دنیای زیر آب، اظهار داشت: سینمای دنیای زیر آب مجموعه تفریحی شهر رویاها به عنوان ابرسینمای این مجموعه دارای 308 صندلی، افکت‌های سه بعدی بادی، آبی، و حرکتی در سطح و 2 افکت سقفی میگو و خرچنگ است که موجب انتقال ویژه هیجان به مخاطب می‌شود و قابلیت پوشش ظرفیت روزانه یک هزار نفر در 3 سانس را دارد. 

وی افزود: این سینما دارای 3 پرده عریض سینما است که هر پرده برای ساخته شدن تصاویر 3 بعدی نیازمند 2 لامپ ویدیو پرژکتور خاص است. متأسفانه در سال 1398 به دلیل اتمام بازه زمانی مصرف از لامپ‌ها دیگر امکان بهره‌برداری از این سینما برای مخاطبان فراهم نبوده است. 

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به راه‌اندازی مجدد سینمای دنیای زیر آب بیان کرد: با توجه به آنکه لامپ‌های ویدئوپروژکتور ابرسینمای شهر رویاها به دلیل استاندارد بهره برداری دارای مدت زمان خاص هستند، پس از پایان مدت زمان بهره‌برداری، این لامپ‌ها در 3 سال گذشته مورد بهره‌برداری عموم قرار نگرفته بود.

وی ادامه داد: اکنون با تلاش پرسنل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و خریداری تجهیزات مورد نیاز، 6 لامپ ویدیو پرژکتور سینمای دنیای زیرآب با فرایندی چند روزه و حساس تعویض شد و می‌تواند بار دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. 

ساکت پیرامون اقدامات فنی انجام شده برای تعویض لامپ‌های منقضی این سینما خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به رفع عیوب الکترونیکی و برد تخصصی ویدئوپروژکتورها و سرویس کاری آینه‌ها و عدسی‌های اختصاصی هر پرژکتور، رفع عیوب بردهای الکترونیکی‌ لامپ‌ها و قطعات تخصصی پرژکتورها و انجام تنظیمات سه‌بعدی لامپ‌ها به منظور انتقال تصویر با کیفیت به مخاطب اشاره کرد. 

وی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی دوباره این سینمای پرطرفدار در مجموعه شهر رویاها اقدامات فنی و خدماتی قابل توجهی انجام پذیرفته تا در اختیار علاقمندان قرار گیرد. 

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه بار دیگر می‌توانیم میزبان مردم و مخاطبان علاقه‌مند به سینماهای تفریحی دنیای زیرآب باشیم، اظهار داشت: در طی مدت بهره‌برداری صورت گرفته نزدیک به  ۵۰۰۰ نفر علاقه‌مند از این سینما استفاده کرده‌اند.

گفتنی است سازه سینمای دنیای آب یکی از بزرگترین سازه های این شهربازی و به نوعی یکی از نمادهای بزرگ این مجموعه تفریحی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر