تخفیف ویژه ابرسازه‌های تفریحی اصفهان ویژه اسامی رضا و معصومه
  • دوشنبه 16 خرداد 1401
  • 440
  • 0
تخفیف ویژه ابرسازه‌های تفریحی اصفهان ویژه اسامی رضا و معصومه
تخفیف ویژه ابرسازه‌های تفریحی اصفهان ویژه اسامی رضا و معصومه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) ظرفیت‌های تفریحی گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با تخفیف ۳۰ درصدی به افراد با نام‌های مقدس رضا و معصومه ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت پیرامون طرح تخفیفی ویژه دهه کرامت اظهار داشت: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان همزمان با دهه کرامت، طرح تخفیف 30 درصدی خود را به منظور استفاده افراد با نام‌های مقدس رضا و معصومه برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این طرح، افراد با نام‌های مقدس رضا و معصومه می‌توانند از ظرفیت‌های تفریحی تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان و پک کامل مجموعه شهر رویاها با تخفیف 30 درصدی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرامون جزییات این طرح تخفیفی افزود: طرح تخفیفی ۳۰ درصدی دهه کرامت از تاریخ ۱۶، لغایت ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ به مردم و گردشگران اصفهان با نام‌های مقدس رضا و معصومه ارائه می‌شود.

وی با بیان آنکه این طرح تخفیفی برای تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و پک کامل شهر رویاها تعلق می‌گیرد، بیان کرد: با توجه به سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) این طرح تخفیفی به افرادی که نام کوچکشان به نام‌های این عزیزان مزین است و یا آنکه این اسامی را در ترکیب نام خود دارند به همراه 2 نفر از همراهانشان تعلق می‌گیرد.

ساکت با بیان آنکه مردم و گردشگران می‌توانند با ارائه کارت شناسایی خود از این طرح تخفیفی استفاده کنند، در تشریح طرح تخفیفی مجموعه شهر رویاها خاطر نشان کرد: شهروندان و گردشگران می‌توانند به منظور استفاده از ظرفیت بازی‌های شهر رویاها از تخفیف ۳۰ درصدی برای استفاده از بسته ویژه خانواده این مجموعه تفریحی گردشگری شامل تمام بازی‌های روباز، بازی‌های کودکان و سینماهای چندبعدی مجموعه، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر