تقدیر امیر سیاری از ظرفیت‌های تفریحی ارزشمند شهر اصفهان/ چرا معاون ارتش از تشریفات خاص برای استفاده از تله‌کابین استفاده نکرد؟!
  • پنج شنبه 15 اردیبهشت 1401
  • 464
  • 0
تقدیر امیر سیاری از ظرفیت‌های تفریحی ارزشمند شهر اصفهان/ چرا معاون ارتش از تشریفات خاص برای استفاده از تله‌کابین استفاده نکرد؟!
تقدیر امیر سیاری از ظرفیت‌های تفریحی ارزشمند شهر اصفهان/ چرا معاون ارتش از تشریفات خاص برای استفاده از تله‌کابین استفاده نکرد؟!

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ظرفیت‌های تفریحی ارزشمندی در شهر اصفهان برای مردم فراهم شده، گفت: بدون شک امنیت کشور نتیجه و ثمره اتحاد و انسجام بوده و یکی از بهترین مولفه‌های بهتر بودن، امنیت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، امیر دریادار حبیب‌‌الله سیاری در بازدید از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری مجتمع گردشگری صفه، تله‌کابین و تله‌سی‌یژ ناژوان با اشاره به سفرش به اصفهان اظهار داشت:مردم اصفهان مردمی بودند که در دوران دفاع مقدس توانمندی‌ها و علاقمندی خود را به دین اسلام، انقلاب اسلامی ایران و وطن خود به اثبات رسانده‌اند. خوشحالم که بازدید کوتاهی از یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اصفهان، نیروی زمینی و هوانیروز نیروی هوایی داشته باشیم و توفیق پیدا کردیم که نماز عید سعید فطر را نیز در جمع همرزمان خود در این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: مجموعه‌های گردشگری صفه، تله‌کابین صفه و تله سی‌یژ، دارای فضایی بسیار خوب و دلنشین هستند. به خاطر دارم سال‌ها پیش که به مجموعه کوه صفه آمده بودم بسیاری از این امکانات و آبادانی‌ها نبود و خوشحالم که امروز این مجموعه‌ها فعال شده و در اختیار مردم قرار گرفته شده‌اند. 

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به دلیل تعطیلات از زمان استفاده کرده و مناطق گردشگری اصفهان را مورد توجه قرار دادیم و در مجموعه‌های گردشگری اصفهان تلاش بسیاری صورت گرفته و ظرفیت‌های گردشگری در شأن مردم اصفهان است. این موضوع نشان می‌دهد که پرسنل این شرکت عاشقانه و با ایثارگری کار کردند و فضای سبز زیبا و تله‌کابین زیبا و اسباب سرگرمی و تفریح مردم را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: از زحمات همه عزیزان به ویژه دست‌اندرکاران این امکانات خوب تفریحی برای مردم و گردشگران خوب اصفهان تشکر می‌کنیم. 

امیر سیاری تصریح کرد: افزود: فراهم‌سازی مجموعه‌های تفریحی و فضای سبز مناسب در کوه صفه، حاصل تلاش‌ها و زحمات فراوان است. همچنین امکانات تفریحی و گردشگری که امروز شاهد آن هستیم بسیار چشمگیر و زیبا است که مردم به خوبی از آن بهره‌مند می‌شوند. 

اصفهان در جهان شهری نام‌آشناست

وی با بیان آنکه اصفهان در دنیا شهری نام‌آشنا است، بیان کرد: به موجب همین ویژگی هر گردشگری که به این شهر گام می‌نهد، انتظار دارد تا از امکانات تفریحی مناسب و سالم استفاده کند. خوشحالم که در سفرمان به اصفهان شاهد امکانات خوبی در بخش‌های مختلف این شهر همچون تله‌کابین صفه، مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان، باغ‌پرندگان و سایر اماکن تفریحی بودیم که تمامی این موارد نشان از تمهیدات اندیشیده شده مناسب برای میزبانی از گردشگران دارد. 

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم می‌توانند با حضورخود از این فضاها استفاده برده و قدردان تلاش افرادی که در این مسیر بی‌وقفه فعالیت کردند، باشند. 

بدون شک همه «با هم بهتریم»

وی با اشاره به شعار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی تحت عنوان «باهم بهتریم»، خاطرنشان کرد: به طور قطع همه با هم بهتریم. ما همیشه با هم بهتریم چرا که اگر همدل، هماهنگ و دارای وحدت و انسجام باشیم علاوه‌ بر آنکه بهتر هستیم، از دیدگاه نظامی نیز در برابر هر دشمنی مقاوم خواهیم بودو.

امنیت کشور عزیز ایران نتیجه و ثمره اتحاد و انسجام است

امیر سیاری با بیان آنکه دشمن همیشه در بین ما به دنبال ایجاد تفرقه است، تصریح کرد: ما باید ضمن داشتن هشیاری نسبت به این موضوع، مراقب باشیم که این تلاش آنها ناموفق بماند. باهم بودن قطعاً بهتر بودن و امنیت را را با خود به همراه خواهد داشت. یکی از بهترین مولفه‌های بهتر بودن امنیت است چرا که امنیت نتیجه و ثمره باهم بودن، اتحاد و انسجام است.

وی اظهار داشت: به تمامی هموطنانم توصیه می‌کنم که باهم بودن و از یکدیگر حمایت کردن را هیچگاه فراموش نکنند. 

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضورش در شهر اصفهان و استفاده از امکانات تفریحی این شهر در بین مردم بدون تشریفات خاص سفر و حضور در صف‌های طولانی ورود به مجموعه‌ها در کنار مردم گفت: در سفرمان به اصفهان در برخی بخش‌ها دوستان به واسطه لطفشان هماهنگ کرده بودند که خارج از صف و نوبت از بعضی ظرفیت‌های اصفهان بهره‌مند شویم که ما به دلیل جایگاه ویژه مردم خارج از نوبت از این ظرفیت‌ها استفاده نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: همیشه علاقمند بوده‌ام که در سفرها در کنار مردم باشم چراکه در بین مردم بودن خود لذتی جداگانه و ویژه دارد و مردم نیز به کسی که قواعد را رعایت می‌کند احترام می‌گذارند. بهترین تفریح ما با مردم بودن و با آنها رفت آمد کردن است. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر