ابرسازه‌های تفریحی اصفهان با تخفیف 50 درصدی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند
  • چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401
  • 474
  • 0
ابرسازه‌های تفریحی اصفهان با تخفیف 50 درصدی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند
ابرسازه‌های تفریحی اصفهان با تخفیف 50 درصدی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مردم شریف اصفهان می‌توانند به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان از تخفیف 50 درصدی ابرسازه‌های تفریحی تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و پک خانواده مجموعه تفریحی شهررویاها بهره‌مند شوند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت، ضمن تبریک عید فطر، پیرامون برنامه‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان در هفته نکوداشت اصفهان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مجموعه مدیریت شهری، توجه به ابعاد و شئون مختلف زندگی مردم و بهبود شرایط تفریحی مردم بوده که آن را فراهم کرده است. 

وی ادامه داد: مطابق با برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده از سوی مدیریت شهری به منظور ارائه خدمت به مردم شریف اصفهان در هفته نکوداشت پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان نیز در این راستا برنامه‌های تخفیفی ویژه‌ای را تدارک دیده است. 

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمعهای سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در تشریح برنامه‌های تخفیفی در ارتباط با ظرفیت‌های تفریحی و فرهنگی موجود این مجموعه بیان کرد: مردم عزیز اصفهان می‌توانند با آغاز هفته نکوداشت اصفهان از 13 اردیبهشت لغایت 19 اردیبهشت 1401، با مراجعه به تله‌کابین صفه واقع در مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان به عنوان ابرسازه‌های تفریحی کلانشهر اصفهان از تخفیف 50 درصدی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان عزیز می‌توانند به منظور استفاده از ظرفیت بازی‌های شهر رویاها از تخفیف ویژه 50 درصدی برای استفاده از بسته ویژه خانواده این مجموعه تفریحی گردشگری شامل تمامی بازی‌های روباز، بازی‌های کودکان و سینماهای چندبعدی مجموعه، بهره‌مند شوند. 

ساکت خاطر نشان کرد: از آنجایی که شعار فصل جدید مدیریت شهری، اصفهان، شهر زندگی است، شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان نیز در راستای گام نهادن برای باهم بهتر بودن در کنار مردم، در هفته‌ای که ویژه آنها است با تمام توان در خدمت مردم شریف اصفهان خواهد بود. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر