ظرفیت‌های ارزشمند سرمایه‌گذاری در مجتمع گردشگری صفه/ باید به سمت توسعه گردشگری نصف‌جهان گام برداشت
  • پنج شنبه 8 اردیبهشت 1401
  • 470
  • 0
ظرفیت‌های ارزشمند سرمایه‌گذاری در مجتمع گردشگری صفه/ باید به سمت توسعه گردشگری نصف‌جهان گام برداشت
ظرفیت‌های ارزشمند سرمایه‌گذاری در مجتمع گردشگری صفه/ باید به سمت توسعه گردشگری نصف‌جهان گام برداشت

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند سرمایه‌گذاری در مجتمع گردشگری صفه و ظرفیت‌های تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها گفت: باید با زمینه‌سازی به منظور ورود سرمایه‌گذاران در این بسترها، به سمت توسعه گردشگری نصف‌جهان گام برداشت. 

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، دکتر مهدی طغیانی در بازدید از ظرفیت‌های گردشگری مجتمع بزرگ گردشگری صفه، تله‌کابین صفه و ابرسازه‌های تفریحی کلانشهر اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه اظهار داشت: در سال‌‌های قبل از مجموعه گردشگری صفه بازدید مختصری داشتم و خوشبختانه امروز می‌بینم که طی این سال‌ها این مجموعه توسعه زیادی پیدا کرده و ظرفیت فوق‌العاده‌ای به ﺁن اضافه شده است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و موقعیتهای مناسب به منظور سرمایه‌گذاری در مجتمع بزرگ گردشگری صفه ادامه داد: خوشبختانه با اقداماتی که در اماکن مختلف اصفهان از جمله مجتمع گردشگری صفه صورت گرفته و با گسترش این مجموعه، موقعیت‌های ویژه‌ای در اصفهان‌، هم برای مردم و گردشگران به منظور بهره‌مندی از طبیعت زیبای صفه و سرمایه‌گذاری به دلیل وجود فضای بکر و دلنشین در آن فراهم شده است.

برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری اصفهان باید همت جدی صورت داد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان آنکه بخش خصوصی به خوبی می‌تواند از پتانسیل‌های مثبت موجود برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه استفاده کند، بیان کرد: با حضور سرمایه‌گذاران توانمند در این عرصه، شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان می‌تواند منابع ﺁن را در بخش‌های دیگر به منظور گسترش فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف گردشگری و تفریحی در همین محل و منطقه صرف کند.

وی با اشاره به تنوع موقعیت‌های گردشگری در اصفهان افزود: اصفهان ظرفیت گردشگری بی‌نظیر و البته متنوع همچون کوه، کویر، اماکن تاریخی، فضاهایی برای طبیعت‌گردی و غیره را درخود جای داده و مقصد بسیار خوبی برای گردشگران در تمامی ایام سال است و ضروری است تا برای توسعه زیرساخت‌های ﺁن همت کرد.

استانداردسازی تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان اقدام بزرگی بود

طغیانی پیرامون فعالیت‌های صورت گرفته جهت بهره‌برداری مجدد از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: استانداردسازی تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و نیز تمدید مجوز بهره‌برداری شهر رویاها ﺁن‌هم تنها در مدت زمان تقریبا 4 ماه، کار بسیار بزرگی بوده است و باعث شده تا قشر وسیع‌تری، از طبیعت اصفهان بهره‌مند شوند.

وی افزود: به عنوان مثال، با فعالیت تله‌کابین صفه افراد بیشتری که کوهنورد نیستند، می‌توانند از کوه صفه و بام اصفهان دیدن‌کنند و باید به همه عواملی که در این راستا تلاش کرده‌اند خداقوت گفت. اگر شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی بتواند با ورود سرمایه‌گذار تأمین مالی مناسبی برای خود فراهم کند وارد سایر عرصه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه تفریحی و گردشگری خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مجموعه تفریحی شهررویاها، تصریح کرد: ضروری است بر ظرفیت‌های مجموعه تفریحی شهررویاها تمرکز ویژه‌ای شود چرا که به لحاظ موقعیت مکانی در نقطه‌ای واقع شده که در مجاورت سایر مراکز اثرگذار در کلانشهر اصفهان قرار دارد و به موجب گستردگی میدان عمل در این مجموعه تفریحی به خوبی می‌توان آن را در جهت مثبت، توسعه و گسترش داد.

 انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر