شناسایی فرصت‌های جدید گردشگری اصفهان و بازی‌های جدید متناسب با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی / مطالعات فاز دوم تله‌سی‌یژ ناژوان انجام می‌شود
  • دوشنبه 5 اردیبهشت 1401
  • 518
  • 0
شناسایی فرصت‌های جدید گردشگری اصفهان و بازی‌های جدید متناسب با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی / مطالعات فاز دوم تله‌سی‌یژ ناژوان انجام می‌شود
شناسایی فرصت‌های جدید گردشگری اصفهان و بازی‌های جدید متناسب با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی / مطالعات فاز دوم تله‌سی‌یژ ناژوان انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه شناسایی فرصت‌های جدید گردشگری اصفهان در دستور کار قرار دارد گفت: با فعالیت‌های فنی و علمی صورت گرفته، مطالعات فاز دوم تله‌سی‌یژ ناژوان برای ارتقای ظرفیت‌های گردشگری کلانشهر اصفهان انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت پیرامون طرح‌ها و چشم‌انداز آتی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل بار دیگر با بهره‌برداری از ابرسازه‌های شرکت‌ توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان همچون تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان در نوروز 1401 نگاه‌ها را به سمت توانمندی‌های این مجموعه بازگرداند.

وی افزود: امیدواریم برای تابستان که پیک دوم فعالیت عملیاتی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان اصفهان بوده، بتوانیم شرایط ایمن‌تر، بهینه‌تر و بهتری را به مردم ارائه دهیم. اصلی‌ترین بحث آن است که طی سالهای مختلف فعالیت شرکت، این دیدگاه وجود داشته که بتواند با تراز عملکردی استاندارد خدماتش را به مشتریان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه جنس فعالیت‌های این مجموعه خاص و از نوع هیجان‌انگیز است، ادامه داد: جنس اقدامات در حال انجام در این شرکت مبتنی بر یک حس متفاوت است که این حس متفاوت الزاماتی دارد که بدیهی‌ترین و اصلی‌ترین آن مباحث فنی، ایمنی و عملکردی است که به هیچ عنوان نباید از آنها کوتاه آمد و تلاش ما در این خصوص معطوف شده و با نهایت سخت‌گیری در این باره عمل می‌کنیم.

شناسایی فرصت‌های جدید در ظرفیت‌های موجود

وی پیرامون رویکرد شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان در سال جدید، تصریح کرد: شناسایی فرصت جدید از رویکردهای مهم این شرکت است و در سال پیش رو، این مجموعه باید به طور قطعی فرصت مالی و سرمایه‌گذاری ویژه، قابل توجه و پایداری را برای خود خلق کند.

ساکت با بیان آنکه به دنبال خلق درآمد پایدار و جدید در سال جاری هستیم، بیان کرد: ضروری است ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری پایداری را ایجاد کنیم و قطعاً با توجه به ظرفیت‌ها و امکاناتی که در حیطه اختیارات این شرکت وجود دارد این مهم قابل انجام است.

وی پیرامون اولویت‌بندی‌های در نظر گرفته شده در سال جدید، گفت: به دنبال پیگیری فاز 2 تله‌سی‌یژ ناژوان هستیم که هم اکنون برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آن انجام پذیرفته و در کنار آن بهبود شرایط مجموعه شهر رویاها، به روزرسانی آن و ورود چند ظرفیت جدید در آن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان این که وجود امکاناتی همچون سورتمه، چرخ و فلک به عنوان چشم اصفهان و پارک آبی حق مردم اصفهان و ایران زمین است، تصریح کرد: دنبال کردن فاز دوم تله‌سی‌یژ ناژوان و اضافه کردن ظرفیت‌های بازدید از پهنه ریه تنفسی شهر اصفهان از ناژوان که حق مردم اصفهان است از دیگر موضوعات مهمی به‌شمار می‌رود که مورد پیگیری قرار دارد و در این زمینه تلاش‌های زیادی از سوی همکاران ما انجام شده است.

وی در مورد سایر اقدامات مرتبط با مجموعه تفریحی شهر رویاها، اظهار داشت: با بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌های تفریحی و خدماتی مجموعه شهر رویاها و ارتقاء کیفیت این مجموعه در سطوح مختلف به دنبال آن هستیم که آن را به یکی از مقاصد اصلی گردشگران در ایام تعطیلات تبدیل کنیم.

ساکت تصریح کرد: از اقدامات مهم دیگر، بازنگری مجدد در مهندسی بازی‌های مجموعه است چرا که از این طریق مخاطبان با سهولت بیشتری می‌توانند از امکانات تفریحی بهره‌مند شوند. تصمیم بر آن داریم تا ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری مجموعه شهررویاها را به سطحی از کیفیت و جذابیت برسانیم که مردم و گردشگران در تعطیلات تابستان این محل را به عنوان مقصد دائمی خود برای  گذران اوقات فراغت‌شان انتخاب کنند.

وی بیان کرد: همچنین توسعه ظرفیت‌های موجود همچون تکمیل پروژه هتل و بخش تجاری شهر رویاها، ایجاد مجتمع‌های گردشگری، توسعه گردشگری داخلی و خارجی، توسعه گردشگری فرهنگی و ورزشی و جذب‌سرمایه‌گذار، از دیگر برنامه‌های آتی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرامون اقدامات ویژه حوزه فنی و مهندسی در سال آتی، بیان کرد: پیگیری پروژه چشم اصفهان، بروزرسانی کامل خط یک تله‌سی‌یژ ناژوان و تله‌کابین صفه، جذب سرمایه‌گذار و پیگیری احداث خط سورتمه و جذب سرمایه‌گذار برای احداث بزرگترین مجموعه پارک آبی و تفریحات آبی در اصفهان به عنوان بخشی از مهم‌ترین اقدامات فعالیت‌های فنی و مهندسی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی محسوب می‌شود.

وی با بیان آنکه ورود ظرفیت‌های تفریحی جدید به مجموعه تفریحی شهر رویاها همچون پارک‌های موضوعی و به کارگیری مجدد ظرفیت‌های مغفول مانده از دیگر برنامه‌های حائز اهمیت شرکت به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری صحیح و خلاقانه از بستر شبکه‌های اجتماعی به منظور اطلاع‌رسانی به مردم درخصوص ظرفیت‌های نهفته گردشگری و تفریحی در 3 مجموعه گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها از دیگر برنامه‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان در سال جاری است.

ساکت بر ایجاد ظرفیت‌های جدید بازی با محتوای آموزشی و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تأکید کرد و گفت: شناسایی فرصت‌های جدید و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه طراحی بازی‌های بومی به عنوان یک اصل در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه از ارائه ایده‌ها و خلاقیت‌ها استقبال می‌کنیم، گفت: فعال‌سازی دوچندان واحدهای بازرگانی و سرمایه‌گذاری در این شرکت از موضوعات حائز اهمیت است، بدین معنا که با این کار دیدگاه جدیدی نسبت به پهنه‌های عملیاتی در عرصه‌های سرمایه‌گذاری نسبت به بخش‌های مختلف شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر