تداوم موج استقبال از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در دوازدهمین روز نوروز
  • شنبه 13 فروردین 1401
  • 443
  • 0
تداوم موج استقبال از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در دوازدهمین روز نوروز
تداوم موج استقبال از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در دوازدهمین روز نوروز

 در دوازدهمین روز نوروز 1401، نزدیک به 20 هزار نفر از مجموعه‌های تفریحی گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان بازدید داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، بر اساس سامانه ترددشمار و عملکرد وب‌کیوسک‌های مراکز گردشگری و ابرسازه‌های تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان، در دوازدهمین روز از نوروز 1401، نزدیک به 20 هزار نفر از مجموعه گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها استقبال کردند.

نزدیک به 10 هزار نفر در این روز از مجموعه گردشگری صفه و ظرفیت‌های تفریحی آن بازدید داشتند و از این تعداد نزدیک به 2 هزار و 200 نفر از تله‌کابین‌صفه استفاده کردند.

در بین گردشگران مجموعه گردشگری صفه 285 نفر از مجموعه تفریحی بولینگ صفه استفاده داشتند.

مجموعه تفریحی تله‌سی‌یژ ناژوان نیز در این روز با استقبال بیش از 2 هزار و 500 نفر مواجه بود.

همچنین نزدیک به 6 هزار نفر از مجموعه تفریحی شهر رویاها بازدید داشتند که از این میان 362 پک خانواده که شامل تمامی بازی‌ها است از سوی مخاطبان و علاقه‌مندان این مجموعه خریداری شده، که در میان بازی‌های این مجموعه تفریحی بازی‌ ترن معلق بار دیگر در نوروز 1401 رکورد فروش خود را با خریداری بیش از 2 هزار بلیت از سوی گردشگران شکست.

در دوازدهمین روز از عید نوروز 1401 مراکز تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان میزبان نزدیک به 20 هزار نفر گردشگر و در مجموع 12 روز نخست فروردین، میزبان بیش از 180 هزار نفر بوده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر