شهر رویاها، در صدر مجموعه‌های تفریحی پرطرفدار
  • پنج شنبه 11 فروردین 1401
  • 501
  • 0
شهر رویاها، در صدر مجموعه‌های تفریحی پرطرفدار
شهر رویاها، در صدر مجموعه‌های تفریحی پرطرفدار

در دهمین روز از نوروز 1401 نزدیک به 18 هزار نفر از مجموعه‌های تفریحی گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان بازدید کردند که در مجموع 10 روز نخست، این شرکت میزبان نزدیک به 145 هزار گردشگر بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، مطابق با اطلاعات سامانه تردد شمار و عملکرد وب کیوسک‌ها، شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، دردهمین روز از سال 1401، میزبان نزدیک به 18 هزار نفر در مجموعه‌های گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها بوده است.

در مجموعه گردشگری صفه نزدیک به 10 هزار نفر در روز دهم سال جدید از این مجموعه بازدید داشتند که از این تعداد نزدیک به 2 هزار و 500 نفر از تله‌کابین‌صفه استفاده کرده‌اند. نکته قابل توجه آن است که از میان مخاطبان تله‌کابین صفه 122 نفر از آنها مراجعان کوهنورد بوده‌اند.  

همچنین مجموعه تفریحی تله‌سی‌یژ ناژوان به دنبال استقبال مخاطب همچون روزهای گذشته در رده فروش نزدیک به 3 هزار بلیت باقی مانده است.

شهر رویاها، دیگر مجموعه تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی با بازدید نزدیک به 5 هزار 500 نفر همچنان در صدر مجموعه‌های مورد توجه و استقبال مردم اصفهان و گردشگران قرار دارد. 

با این حساب مراکز تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، در روزدهم نوروز 1401 میزبان نزدیک به 18 هزار نفر و در مجموع 10 روز نخست فروردین، میزبان نزدیک به 145 هزار نفر بوده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر