ترن معلق همچنان محبوب‌ترین بازی شهر رویاها/ رویاها باز هم رکورد زد
  • سه شنبه 9 فروردین 1401
  • 1039
  • 0
ترن معلق همچنان محبوب‌ترین بازی شهر رویاها/ رویاها باز هم رکورد زد
ترن معلق همچنان محبوب‌ترین بازی شهر رویاها/ رویاها باز هم رکورد زد

در هشتمین روز از نوروز 1401، بیش از 4 هزار نفر میهمان مجموعه گردشگری شهر رویاها بودند که در این میان بازی ترن معلق با فروش نزدیک به 2 هزار بلیت بیشترین فروش بلیت را به خود اختصاص داد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، مجموعه تفریحی شهر رویاها در هشتمین روز از نوروز 1401 میزبان نزدیک به 4 هزار و 100 نفر بوده است. 

در نوروز سال جاری برای کسانی که تمایل به استفاده تمامی بازیهای این مجموعه دارند بلیتی تحت عنوان پک خانواده تهیه شد که علاقه‌مندان به بازی‌های این مجموعه تفریحی می‌توانند با خرید آن متناسب با شرایط جسمانی‎شان از تمامی بازی‌ها بهره‌مند شوند که در هشتمین روز از عید نوروز سال جاری 274 پک خانواده به فروش رسیده است.

بازی ترن معلق نیز در هشتمین روز از نوروز 1401 با فروش نزدیک به 2 هزار بلیت، رکورد بیشترین فروش را در میان تمامی بازی‌ها رو باز به خود اختصاص داد.

همچنین فروش بیشترین بازی‌ها پس از ترن معلق به سینما شهر واژگون با یک هزار و 300 فروش، بازوی چرخان با حدود هزار فروش و موتور فضایی تعلق می‌گیرد، که بعد از این بازیهای پر فروش، بازی‌های اسب چرخان، سینما سفر فضایی و زنبور کوچولو بیشترین میزان استقبال و فروش را داشته‌اند.

بازی‌های رایانه‌ای و دیجیتال نیز از دیگر ظرفیت‌های قابل ملاحظه مجموعه تفریحی شهر رویاها است که در روز گذشته نزدیک به یک هزار و 400 فروش به این بازی‌ها اختصاص یافته است. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر