پرده ﺁب نوری در مجموعه‌ گردشگری صفه راه‌اندازی شد
  • شنبه 6 فروردین 1401
  • 419
  • 0
پرده ﺁب نوری در مجموعه‌ گردشگری صفه راه‌اندازی شد
پرده ﺁب نوری در مجموعه‌ گردشگری صفه راه‌اندازی شد

پرده ﺁب نوری به عنوان یکی از جذابیت‌های بصری مجموعه گردشگری صفه، هم‌زمان با ایام نوروز 1401 در این مجموعه نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، پرده ﺁب نوری به عنوان یکی از جذابیت‌های بصری مجموعه گردشگری صفه با رویکرد افزایش ظرفیت‌های زیبا و جذاب این مجموعه، نصب و راه‌اندازی شد.

در این پرده نوری، ترکیبی از نورپردازی و آب‌نماهای مرتفع ایجاد شده و باعث شده که شب‌‌های صفه جذابیت‌های قابل توجهی در این منطقه به چشم آید.

همچنین به دنبال آماده‌سازی مراکز تفریحی و گردشگری تحت پوشش شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برای میزبانی از گردشگران، ضمن راه‌اندازی مجدد آب‌نماهای مذکور، تعمیر و اصلاح سازه‌های فنی و ظاهری نیز صورت پذیرفت.

پمپ ﺁب‌نمای مرکزی و جنب واحد اداری مجموعه گردشگری صفه، تعمیر و رنگ‌آمیزی شدند و ﺁب‌نمای پلکانی این مجموعه با موتور 250 متر مکعب در ساعت و با مساحت 500 متر مربع تعمیر و راه‌اندازی شد.

اقدامات فنی دیگر صورت گرفته در این حوزه می‌توان به تعمیر پمپ آب‌نمای مرکزی و جنب واحد اداری مجموعه صفه اشاره کرد. در این پروژه زیباسازی علاوه بر بهره‌گیری از تجهیزات بومی در راستای راه‌اندازی هرچه با کیفیت تر و خلاقیت مجدد این آب‌نماها تنها از توان و ظرفیت‌های داخلی این شرکت استفاده شده است.

پروژه احیا و راه‌اندازی مجدد آب نماها در مراکز تحت پوشش این شرکت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال انجام پذیرفته که با آغاز نوروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین 3 آب‌نما در شهر رویاها نیز اصلاح و فعالسازی شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر