شهر زندگی به زیرساختهای گردشگری زنده است/ شعار با هم بهتریم شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی هوشمندانه و همه‌جانبه است
  • جمعه 5 فروردین 1401
  • 483
  • 0
شهر زندگی به زیرساختهای گردشگری زنده است/ شعار با هم بهتریم شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی هوشمندانه و همه‌جانبه است
شهر زندگی به زیرساختهای گردشگری زنده است/ شعار با هم بهتریم شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی هوشمندانه و همه‌جانبه است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ﺁغاز به کار مجدد مجموعه‌های گردشگری اصفهان گفت: شعار مجموعه مدیریت شهری اصفهان «اصفهان شهر زندگی» و این شهر زندگی، زنده به زیرساخت‌های گردشگری فرهنگی و هنری ﺁن است. 

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، مصطفی نباتی‌نژاد، در حاشیه بازدید از مجموعه گردشگری صفه، با اشاره به شعار مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: مجموعه جدید مدیریت شهری، «اصفهان شهر زندگی» را به عنوان شعار خود تعیین کرد و شهر زندگی در واقع به زیرساخت‌های مربوط به حوزه‌های فرهنگی، تفریحی و هنری و نشاط حاصل از رویدادهای تفریحی و گردشگری مختلف زنده است که توسط شهرداری و یا حتی از طریق خانواده‌ها ایجاد می‌شود.

نباتی نژاد با اشاره به شعار«باهم بهتریم» خاطرنشان کرد: شعار با هم بهتریم که شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به تازگی برای خود تعیین کرده، شعار هوشمندانه‌ای است، چراکه تمام جهات و ابعاد را دربرمی‌گیرد و برهم‌افزایی و هم‌گرایی همه اجزا از جمله سرمایه‌گذار، گردشگر، شهروند، نیروها و پرسنل در با هدف پیشرفت شرکت و به دنبال ﺁن شهر اصفهان تاکید دارد.

وی با تاکید بر لزوم بالا بردن سطح تفریحات برای مردم بیان کرد: وقتی یک خانواده برای خود یک رویداد تفریحی و گردشگری تعریف و ایجاد می‌کند، ما باید تمام تلاش خود را برای ارائه بالاترین، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به شهروندان و مردم به کار گیریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون موقعیت مکانی مجموعه گردشگری صفه، خاطر نشان کرد: مجموعه گردشگری صفه در منطقه ای واقع شده که ضمن شهره بودن برای شهروندان اصفهانی مورد توجه گردشگران غیر اصفهانی نیز است که تلاش‌های زیادی برای میزبانی از گردشگران اصفهانی و غیر اصفهانی در ایام نوروز 1401 شده است.

وی پس از بازدید از بخش های مختلف مجموعه گردشگری صفه بیان کرد: در طول مدتی که در حال بازدید از مجموعه گردشگری بودم، شور و نشاط و سرزندگی را در نگاه کسانی که برای سپری کردن اوقات فراغت خود این مجموعه را انتخاب کرده بودند، مشاهده کردم و لازم است برای این زحمت‌هایی که با این هدف کشیده شده به پرسنل و تیم مدیریتی این مجموعه که مدت زیادی هم از مسئولیت ﺁن‌ها نگذشته، خداقوت بگویم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر