همت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی امر غیرممکن را ممکن ساخت
  • پنج شنبه 4 فروردین 1401
  • 394
  • 0
همت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی امر غیرممکن را ممکن ساخت
همت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی امر غیرممکن را ممکن ساخت

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری اصفهان گفت: با همتی که مدیریت، کارشناسان و پرسنل  شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نشان داد، حتی کسانی که این تحولات را در مدت زمان چند ماهه غیرممکن می‌دانستند به این باور رسیده بودند که می‌شود شرایط را تغییر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، محسن رنجبر، در حاشیه بازدید از مجموعه گردشگری صفه و با اشاره از سرگیری فعالیت‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار داشت: من فعالیت‌های این شرکت را از ماه‌ها پیش رصد می‌کردم و می‌دیدم که مدیریت مجموعه و تک تک نیروها و پرسنل شرکت برای فعال شدن مجتمع‌های شرکت زحمت می‌کشیدند.

وی با یادﺁوری بازدیدهای خود از فرایند آماده‌سازی بخش‌های مختلف مجموعه ادامه داد: چندی قبل برای بازدید از مجموعه به اینجا ﺁمدم و دیدم که نیروهای شرکت در شرایطی که باد شدیدی هم می‌وزید در ارتفاعات بر روی برج وزنه تعادل و دکل‌های تله‌کابین مشغول به کار بودند و همینطور به دنبال پیگیری فعالیت‌های تله‌سیژ و شهر رویاها، همدلی میان نیروها چیزی بود که بیش از سایر نکات به چشم می‌آمد.

وی با اشاره به شعار و هویت بصری جدید  شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: شعار این شرکت «با هم بهتریم» است و این شعار مایه‌های اصلی همگرایی را در خود دارد و ما اگربخواهیم به شعار اصلی شهرداری یعنی «اصفهان، شهر زندگی» برسیم بایستی همه ظرفیت‌های موجود را برای همگرایی هرچه بیشتر به کار بگیریم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان با اشاره به شرایط سابق مجموعه‌های گردشگری اصفهان افزود: همه‌گیری بیماری کرونا و سایر دلایل مختلف مقداری خمودگی به وجود آورده بود و حتی زمانی که امیدوارانه به موضوع نگاه می‌کردیم باز هم فکر نمی‌کردیم مجموعه برای نوروز 1401 ﺁماده شود.

وی با بیان آنکه با وجود پلمپ شدن دستگاه‌ها توسط اداره کل استاندارد  اما خوشبختانه این خمودگی از میان رفت، پیرامون تمامی اقدامات عملیاتی در لحظات پایانی سال 1400 بیان کرد: خوشبختانه با همتی که مدیریت و پرسنل مجموعه نشان دادند، حتی کسانی که این تحولات را در مدت زمان چند ماهه غیرممکن می‌دانستند به این باور رسیده بودند که می‌شود شرایط را تغییر داد و زمانی که در لحظات پایانی سال 1400 به من خبر رسید که مجموعه ﺁماده پذیرایی از میهمانان و فعالیت شده است بسیار خوشحال شدم.

رنجبر پیرامون بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام گرفته در لحظات پایانی سال 1400 در شهرداری اصفهان، خاطر نشان کرد: در شهرداری نیز در پایان سال 1400 کارهای بزرگی صورت پذیرفت که ازجمله آن می‌توان به خریداری 173 دستگاه اتوبوس ظرف مدت 2 هفته و همچنین قرارداد 590 میلیون یورویی به منظور تکمیل خط 2 مترو اصفهان اشاره کرد.

وی با تاکید بر لزوم گسترش و توسعه فعالیت‌های مجموعه‌های گردشگری بیان کرد: با زحمات فراوان کشیده شده به لطف خدا در ماه‌های پایانی سال 1400 کارهای بزرگی انجام شد و 3 مجموعه گردشگری ما وارد خط شدند که به طور قطع در ادامه مسیر کارهای بزرگتری انجام خواهد پذیرفت که باید از ظرفیت‌هایی که به وجود می‌ﺁید نهایت بهره را برد و با گسترش و توسعه فعالیت‌های این مجموعه‌ها و به ویژه استفاده از امکانات جدید نظیر متاورس، زمینه توسعه گردشگری را فراهم کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان ضمن تأکید بر ﺁمادگی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برای پیشرفت اظهار داشت: ﺁنچه که من امروز در این بازدید دیدم، این بود که این شرکت آماده پرواز است و باید این حرکتی که ﺁغاز شده ادامه پیدا کند چراکه خوشحال کردن مردم رضایت و خوشحالی پروردگار را به همراه دارد.

رنجبر در ارتباط با اهمیت گردشگری پایدار و رویکرد مدیریت شهری نسبت به این موضوع افزود: اصفهان به ذات خود ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری دارد و همواره مورد توجه مردم دنیا بوده است و مدیریت شهری نیز از همین بستر و از مردم همین برﺁمده‌اند و ظرفیت‌های اصفهان را با تمام وجود خود درک کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های گردشگری در اصفهان نیز در حال رشد است همچنین اقداماتی هم از سوی مجموعه مدیریت شهری در راستای تسریع این موضوع انجام شده که از جمله آن می‌توان به تصویب هزینه حداقلی برای پروانه ساخت هتل در اصفهان اشاره کرد که که رویکرد ما نیز در مجموعه مدیریت اصفهان، استفاده از حداکثر ظرفیت و ﺁماده‌سازی زمینه برای رسیدن گردشگری اصفهان به نقطه پایدار است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر