گیشه‌های الکترونیک فروش بلیت در تله‌کابین و تله‌سی‌یژ ناژوان مستقر شدند
  • سه شنبه 2 فروردین 1401
  • 430
  • 0
گیشه‌های الکترونیک فروش بلیت در تله‌کابین و تله‌سی‌یژ ناژوان مستقر شدند
گیشه‌های الکترونیک فروش بلیت در تله‌کابین و تله‌سی‌یژ ناژوان مستقر شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، با استقرار 4 گیشه الکترونیک فروش بلیت روند صدور بلیت امکانات تفریحی تله‌کابین صفه و تله‌سیژ ناژوان برای مراجعه‌کنندگان این مجموعه‌های گردشگری تسهیل شد.  

به دنبال استقبال مردم از امکانات گردشگری تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان، روند صدور بلیت علاوه بر گیشه‌های فروش عادی بلیت در گیشه‌های فروش الکترونیک نیز انجام شد. 

در همین راستا شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به منظور رفاه حال گردشگران و همشهریان و بهره‌گیری از ابزارهای روز به عنوان رویکرد توسعه‌ای در کل ساختار مجموعه، تصمیم بر آن گرفت که در مرحله‌ای جدید از خدمت‌رسانی به عموم گردشگران به منظور تسهیل در خدمت‌رسانی از مکانیزم کیوسک‌ها و یا گیشه الکترونیک فروش بلیت در اماکن مختلف گردشگری خود استفاده کند. 

به همین منظور پس از برگزاری جلسات متعدد با برندهای مطرح سازنده وب کیوسک‌ها در کل کشور بخشی از ظرفیت‌های گردشگری تله‌کابین و تله‌سی‌یژ اصفهان از این طریق تأمین می‌شود که در حال حاضر شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با انعقاد قراردادی با یک شرکت دانش بنیان اصفهانی اقدام به استقرار 4 گیشه الکترونیک فروش بلیت کرده است. 

با بهره‌گیری از وب کیوسک‌ها امکان فروش بلیت کلیه اماکن شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به صورت متمرکز و غیرمتمرکز فراهم می‌شود که با راه اندازی و بهره‌گیری 100 درصدی از این وب کیوسک‌ها شاهد خدمات‌رسانی مناسب‌تری به منظور تهیه بلیت اماکن گردشگری در تعطیلات نوروز خواهیم بود. 

مطابق با بررسی‌های صورت گرفته امکان فروش 80 درصدی بلیت‌های موجود از طریق گیشه الکترونیک فروش بلیت وجود دارد که به دنبال آمار به دست آمده از استقبال گردشگران از اماکن گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان 30 درصد از فروش بلیت اماکن گردشگری این مجموعه از طریق این گیشه‌های آنلاین انجام شده است. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر