استقبال قابل توجه مردم از تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان
  • سه شنبه 2 فروردین 1401
  • 481
  • 0
استقبال قابل توجه مردم از تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان
استقبال قابل توجه مردم از تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در نخستین روز از نوروز 1401، استقبال قابل توجهی از مجموعه تله‌کابین صفه و تله‌سیژ ناژوان اصفهان شد.

سعید ساکت با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از ظرفیت‌های گردشگری مجموعه این شرکت اظهار داشت: در نخستین روز از سال 1401، مجموعه‌های گرشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با استقبال فوق‌العاده و چشمگیر مسافران وگردشگران روبرو شد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد مسافران نوروزی شهر اصفهان و همچنین حضور گردشگران داخلی شهر اصفهان درمناطق گردشگری اصفهان، مجموعه‌های تله‌سی‌یژ ناژوان، شهر رویاها و تله‌کابین صفه با استقبال گسترده گردشگران روبرو شدند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: در روز نخست سال جدید و در نخستین روز بازگشایی این مجموعه مهم گردشگری اصفهان، در مجموع نزدیک به 2 هزار نفر از تله کابین صفه استفاده کرده‌اند که نسبت به سال گذشته افزایش نزدیک به 70 درصدی داشته است. 

وی ادامه داد: همچنین نزدیک به 200 کوهنورد، پس از صعود به کوه صفه، برای بازگشت، از تله کابین صفه استفاده کرده‌اند.

ساکت با اشاره به استقبال مردم و مسافران نوروزی از گیشه‌های الکترونیک فروش بلیت مستقر در مجموعه بیان کرد: بیش از 30 درصد این میزان خرید بلیت از دستگاه‌ها و گیشه‌های الکترونیک فروش بلیت مستقر در مجموعه تفریحی صفه، فروخته شده که برای نخستین روز فعالیت این گیشه‌ها، استقبال مردمی مناسبی از آنها صورت گرفت. 

وی با بیان اینکه نزدیک به 2000 خانواده در روز نخست نوروز، از خدمات مجموعه صفه استفاده کردند، ادامه داد: استقبال از مجموعه شهر رویاها نیز نسبت به سال گذشته قابل توجه بوده و در روز نخست، بیش از 2400 نفر از مراکز این مجموعه استفاده کرده‌اند که در بین بازی‌های این مجموعه، شهر واژگون بیشتر به چشم مراجعه‌کنندگان ﺁمده و مورد اقبال قرار گرفته است. 

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تله‌سی‌یژ ناژوان نیز از دیگر مراکزی است که با استقبال گرم گردشگران در روز اول سال 1401 همراه بوده و در روز نخست بازگشایی خود، با استقبال نزدیک به 2 هزار نفری مواجه بوده است.

وی با اشاره به حضور گردشگران مختلف نوروزی در شهر اصفهان به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر مردم کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود در ادامه نوروز، ﺁمار استقبال از این مراکز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان آمادگی استقبال از گردشگران عزیز را دارد.

ساکت با بیان اینکه ظرفیت همزمان مجموعه گردشگری شهر رویاها 4 هزار نفر است، خاطرنشان کرد: ستاد نوروزی شرکت توسعه گردشگری سپاهان از ابتدای اسفند 1400، فعالیت خود را آغاز کرده و تمام پیش‌بینی‌های لازم در خصوص میزبانی شایسته از مسافران نوروزی و شهروندان عزیز اصفهان را صورت داده است.

وی اضافه کرد: تلاش اصلی مجموعه، فراهم کردن زمینه میزبانی شایسته با تکیه بر فضای خانوادگی، فراهم آوردن حال خوب و افزایش بهره‌وری مجموعه‌های شرکت بوده و امیدواریم نوروز 1401 میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر