صندلی‌های تله‌سی‌یژ ناژوان نو شدند
  • سه شنبه 2 فروردین 1401
  • 483
  • 0
صندلی‌های تله‌سی‌یژ ناژوان نو شدند
صندلی‌های تله‌سی‌یژ ناژوان نو شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، تله‌سی‌یژ ناژوان با ﺁغاز فصل بهار و ایام نوروز، با ظاهری شکیل و صندلی‌های جدید، پذیرای میهمانان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

با توجه به اهمیت رفاه حال استفاده‌کنندگان این مجموعه، دغدغه‌های بسیاری در زمینه تعویض صندلی‌های این مجموعه مورد توجه قرار گرفت و پس از بررسی‌های مختلف و تست انواع صندلی‌های پیشنهادی، صندلی‌های این مجموعه تعویض شد.

این موضوع با توجه به ضرورت استفاده از این مجموعه در فصول مختلف سال، مد نظر قرار گرفت و در نصب صندلی‌های جدید، رفع مشکلات صندلی‌های گذشته، اصلاح مشکلات ظاهری، اصلاح محل نشستن، پوشش مناسب در فصول مختلف سال، ماندگاری صندلی‌ها و موارد دیگر مد نظر قرار گرفت.

از مزایای صندلی‌های جدید می‌توان به ایجاد مانع و قید حرکتی برای مسافر و نوع نشستن روی صندلی، مشخص شدن ظرفیت صندلی، عدم تجمع و نفوذ آب در صندلی، استفاده از کمترین و ساده‌ترین اتصالات جهت نصب با حفظ ایمنی لازم، امکان رویت و بازدید همیشگی تمام قسمت‌های حمل کننده اشاره کرد.

همچنین شاسی مستقل جهت نصب بدون هیچ گونه آسیب و تغییر مکانیکی حمل کننده، ظاهر مناسب و یکپارچگی ابعادی، عدم نفوذ و ماندگاری آب و رطوبت در مواضع مختلف صندلی، القای حس راحتی و ایمنی به مسافر در طول مسیر با توجه به ابعاد و طراحی متناسب با آناتومی بدن اشاره کرد.

با توجه به طراحی جدید، استاندارد و به روز صندلی‌ها، مسافران تله‌سی‌یژ راحتی و ایمنی بیشتری را تجربه خواهند کرد.

نکته قابل توجه، استقبال مردم از نصب صندلی‌های جدید در تله‌سی‌یژ و ابراز مسرت استفاده کنندگان آن، در‌ نخستین روز بازگشایی این مجموعه گردشگری به شمار‌می‌رفت.

گفتنی است، همزمان با آغاز سال 1401، با اجرای اقدامات فنی، مکانیکی، برقی و استانداردسازی تله‌سی‌یژ ناژوان براساس بازدیدهای صورت گرفته و تایید چک لیست‌های ایمنی استانداردهای ملی ایران، تاییدیه استاندارد ایمنی تله‌سی‌یژ ناژوان صادر شد و این مجموعه در ایام نوروز، همه‌روزه از ساعت ۹صبح تا ۲۳ به شهروندان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر