مجوز بهره‌برداری سالیانه استاندارد و ایمنی شهر رویاها صادر شد
  • شنبه 28 اسفند 1400
  • 474
  • 0
مجوز بهره‌برداری سالیانه استاندارد و ایمنی شهر رویاها صادر شد
مجوز بهره‌برداری سالیانه استاندارد و ایمنی شهر رویاها صادر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، پس از انجام مراحل مختلف بازرسی بر مبنای الزامات استانداردهای مد نظر سازمان ملی استاندارد و انجام الزامات مختلف این سازمان از سوی شرکت بهره‌برداری مجموعه تفریحی شهر رویاها، مجوز بهره‌برداری سالیانه این مرکز از سوی شرکت مهندسی و بازرسی سازمان ملی استاندارد صادر شد. 

این مجوز در حالی صادر شد که  مجوز استاندارد پیشین تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ معتبر بود اما بر مبنای تصمیم اتخاذ شده و  با نگاه ارتقای ایمنی خصوصا در ایام نوروز درخواست بررسی استاندارد  زودتر از موعد مقرر اعلام و در این زمینه اقدام شد.

مجموعه تفریحی گردشگری شهر رویاها در دو دهه نخست اسفند امسال مورد بازرسی نیروهای متخصص فنی مهندسی و عمرانی شرکت بازرسی سازمان ملی استاندارد قرار گرفت و پس از اعلام نظر کارشناسی، مجوز بهره‌برداری این مجموعه گردشگری و تفریحی صادر شد.

مجموعه شهر رویاها یکی از ظرفیت‌های گردشگری کلانشهر اصفهان به شمار می‌رود که از سال 1393 فعالیت می‌کند و شامل 11 دستگاه بازی فضای باز، 4 سینما و بازی‌های کامپیوتری رده سنین مختلف با محوریت‌های مختلف را شامل می‌شود.

با توجه به مراجعه فراوان مردمی در این مجموعه فرهنگی و تفریحی، تأمین ایمنی در زمان بهره‌برداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که سازمان ملی استاندارد و اداره‌کل استاندارد استان اصفهان در این زمینه دغدغه‌های قابل توجهی را مد نظر خود قرار داده است.  

به منظور دریافت مجوز اداره‌کل استاندارد استان اصفهان، فرایندهایی چون ارائه تاییدیه محافظ جان، الزامات ایمنی وسایل تفریحی مجموعه، تاییدیه آتش نشانی، تاییدیه استحکام ساختاری بنا توسط سازمان نظام مهندسی و سایر ملزومات انجام پذیرفته است. 

شهر رویاها یکی از مراکز گردشگری و تفریحی کلانشهر اصفهان به شمار می‌رود که ظرفیت پذیرایی همزمان 4 هزار نفر را در خود دارد. 

گفتنی است شهر رویاها یکی از شهربازی‌های استاندارد ایران است که از زمان بهره‌برداری تاکنون توانسته مجوزهای سالیانه را بدون وقفه دریافت کند و طی سال جاری نیز علیرغم اینکه بیش از یک ماه از زمان درخواست اعتبار مجوز استاندارد پا برجا بود اما با نگاه ارتقای ایمنی درخواست بررسی استاندارد زودتر از موعد مقرر اعلام و در این زمینه اقدام شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر