مصاحبه مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری اصفهان با روزنامه زاینده‌رود
  • دوشنبه 10 خرداد 1400
  • 743
  • 0
مصاحبه مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری اصفهان با روزنامه زاینده‌رود
مصاحبه مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری اصفهان با روزنامه زاینده‌رود

 علی معینی، مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان وابسته به شهرداری اصفهان، در مصاحبه با روزنامه زاینده‌رود، در خصوص استانداردسازی مجموعه شهر رویاها این‌چنین اظهار داشت:
از زمان آغاز مدیریت خود تا به امروز، اصلی‌ترین دغدغه و هدف ما ایجاد محیطی ایمن و سالم برای گردشگران عزیز است تا بتوانند با خیالی راحت اوقات فراغت خوبی را در مجموعه‌های تفریحی تحت مدیریت شرکت سپری نمایند. 
مجموعه تفریحی شهر رویاها به عنوان بزرگترین شهربازی ایران، طبق قوانین اداره کل استاندارد کشور، گواهی‌نامه این سازمان را هر سال اقدام و اتخاذ می‌نمود، که در سال جاری با هدف ایمن‌سازی 100 درصدی مجموعه پروسه را آغاز و به سرانجام رساندیم. طبق دستورالعمل اداره مذکور، تمامی پارک‌ها و شهربازی‌ها ملزم به رعایت پارامترهای معین شده برای آن‌ها هستند. از این‌رو در مجموعه تفریحی شهر رویاها با وجود 54 دستگاه، شامل 10 دستگاه روباز توانستیم مجوز رسمی را اخذ نماییم. از اقدامات صورت گرفته در راه کسب این مجوز، پیگیری موارد عدم‌انطباق، تشکیل کمیته راهبردی استاندارد، طراحی محاسبات مربوط به سازه دستگاه‌ها، اخذ تاییدیه استحکام بناهای مجموعه، ایجاد سیستم صاعقه‌گیر، اتصال ارت به تجهیزات و سیستم‌های الکتریکال، انجام فرآیند تست ان‌دی‌تی دستگاه‌ها، تست و آماده‌سازی سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، تعمیرات اساسی و برطرف کردنده‌ها موارد غیر‌ایمن مورد نظر این اداره بود. شهربازی شهر رویاهادر عملکرد فنی و تجهیزات، یکی از معدود شهربازی‌های کشور با نشان استاندارد است که تمامی الزامات، مطابق با دستورالعمل‌های ایمن‌سازی در آن صورت گرفته است.
در مدیریت چهار ساله این‌جانب، تمام تلاش و همت خود را معطوف به ایجاد محیطی ایمن و سالم برای شهروندان و گردشگران نمودیم و در این راستا در کنار این مجموعه تفریحی، اقدامات گسترده‌ای در دو مجموعه دیگر تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان صورت گرفت که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به ساخت قفل‌های دوبل ثقلی و فلکه اصلی (بول‌ویل) تله‌کابین صفه و رفع موارد عدم انطباق اعلام شده از طرف اداره کل استاندارد ایران اشاره نمود. در سال 1397 برای اولین بار بعد از احداث تله‌سی‌یژ ناژوان، موفق به اخذ گواهی استاندارد برای این واحد شدیم که هر سال با انجام بازرسی‌های ادواری از سوی اداره استاندارد، اقدام به تمدید گواهی و ایمن‌سازی مجموعه متناسب با دستورات به روز شده این سازمان هستیم.
در زمینه ایمن‌سازی مجموعه‌ها، با اختصاص بیش از 27.5 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت، به بیش از 80درصد پیشرفت در واحد تله‌کابین و بالغ بر 90درصد پیشرفت در واحد تله‌سی‌یژ ناژوان از زمان احداث این مجموعه، نائل گردیدیم 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر