• دوشنبه 30 دی 1398
  • 1603
  • 0
جشنواره زمستانی هم فال هم تماشا
جشنواره زمستانی هم فال هم تماشا

#اولین_جشنواره_زمستانی

تفریح کن و گوشی هوآوی برنده شو
 
شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان برگزار می‌کند:

تفریح سالم همراه با جوایز ارزنده در نصف جهان

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان، جشنواره بزرگ تفریحی زمستانی ویژه خانواده‌ها را در همه‌ی مجموعه‌های تفریحی تحت پوشش خود (تله‌کابین، بولینگ صفه، بیلیارد صفه، شهر بازی صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها برگزار می‌کند.

به گفته عذرا محمدیان مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان این جشنواره از ۲۸ دی‌ماه شروع و تا ۲۸ اسفندماه سال جاری در تمامی اماکن تفریحی وابسته به این شرکت ادامه دارد.

محمدیان در ادامه گفت: تفریح سالم از مولفه‌هایی است که در تحکیم بنیان خانواده تاثیر به‌سزایی دارد، شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان نیز در همین راستا جشنواره زمستانی تفریح سالم را برگزار نموده است.

وی از نحوه شرکت در قرعه‌کشی گفت: زمان فروش بلیت به افراد شماره تماس شخص و کد بلیت خریداری شده جهت قرعه‌کشی در سیستم گیشه بلیت‌فروشی ثبت می‌شود، و روزهای یک‌شنبه هر هفته قرعه‌کشی انجام و هر هفته یک دستگاه گوشی موبایل هوآوی به برنده اهدا می‌گردد.

 مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان معتقد است برگزاری جشنواره تفریحی همراه با اهدای جوایز ارزنده، برای انگیزه شهروندان جهت بهره‌برداری از تفریح‌گاه‌های سالم و ایجاد نشاط اجتماعی موثر است.

عذرا محمدیان اظهار کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان پس از تأسیس در سال ۱۳۷۸ تاکنون اقدامات ارزشمندی را در راستای تفریحات سالم شهروندان انجام داده و گام ارزنده‌ای هم‌چون راه‌اندازی فاز اول تله‌سی‌یژ ناژوان، فاز اول و دوم تله‌کابین صفه، بهره‌برداری از مجموعه شهر رویاها، کارتینگ رویاها، سینما ۷ بُعدی صفه، شهر بازی صفه، سالن بولینگ صفه، سالن بیلیارد صفه و ... را در کارنامه فعالیت‌های خود به ارمغان آورده است.

وی خاطر نشان کرد: از آن‌جایی که اکثر مجتمع‌های تفریحی این شرکت با مشکل تجهیزات و قطعات رو به رو بودند، در شهر رویاها، تله‌کابین و تله‌سی‌یژ نیز با این مشکل مواجه بودیم، اما مشکلات ارز و دلار ما را به سمت خودکفایی سوق داد و باعث شد قطعات مورد نیاز که از خارج وارد می‌کردیم را خودمان تولید کنیم، که در حال حاضر قطعات تله‌کابین و تمام قطعات بولینگ در کشور وارداتی است، اما در شرکت توسعه گردشگری سپاهان تعداد زیادی از قطعات مورد نیاز را تولید و استفاده کرده‌ایم.


علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر از این جشنواره تفریحی می‌توانند با شماره تلفن ۱۴-۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۱ داخلی ۱۱۹ و ۱۲۰ تماس حاصل فرمایید.
@SepahanTourismco

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر