• شنبه 14 دی 1398
  • 1687
  • 0
منطقه گردشگری کوه صفه پاک‌سازی شد
منطقه گردشگری کوه صفه پاک‌سازی شد

 
 
 
شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و جمعی از کوه‌نوردان و فعالین محیط‌زیست، منطقه گردشگری کوه صفه را پاک‌سازی کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری سپاهان صبح روز جمعه ۱۳ دی‌ماه، ویژه برنامه کوه‌پیمایی و پاک‌سازی کوهستان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۰۰ با حضور ۱۵۰ نفر از دوست‌داران و فعالان محیط‌زیست برگزار گردید.

امین دهقان، فاتح قله ۸۱۶۳ متری ماناسلو در کشور نپال و رمضان‌علی فرهادی، سرپرست کوه‌نوردی ذوب‌آهن در اجرای این برنامه شرکت توسعه گردشگری را یاری کردند.

همچنین این ویژه‌برنامه با محوریت آموزش کوه‌پیمایی و پاک‌سازی کوهستان با حضور استاد عبدالله خلیفه‌سلطانی از پیشکسوتان هیات کوه‌نوردی استان اصفهان برگزار گردید.

پاک‌سازی منطقه گردشگری کوه صفه با همکاری اعضا هیات کوه‌نوردی، سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، گروه کوه‌نوردی کرکس، کمیته حفظ محیط‌زیست هیات کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان، باشگاه کوه‌نوردی اورست و مجمع فعالان زیست‌محیطی انجام و زباله‌های جمع‌آوری شده تحویل خودروی سازمان مدیریت پسماند مستقر در منطقه گردید.

در پایان نیز به قید قرعه به ۷ نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد. این جوایز به همت سازمان مدیریت پسماند و شرکت توسعه گردشگری سپاهان تهیه شده‌بود.

@SepahanTourismco

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر