بمب تخفیفات مراکز تفریحی شرکت توسعه گردشگری سپاهان به مناسبت روز دانشجو
  • یک شنبه 10 آذر 1398
  • 2097
  • 0
بمب تخفیفات مراکز تفریحی شرکت توسعه گردشگری سپاهان به مناسبت روز دانشجو
بمب تخفیفات مراکز تفریحی شرکت توسعه گردشگری سپاهان به مناسبت روز دانشجو

به مناسبت ۱۶ آذرماه روز دانشجو، دانشجویان گرامی می‌توانند از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ آذرماه به مدت یک هفته از تخفیفات مراکز تفریحی در اختیار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی‌‌، فرهنگی و ورزشی سپاهان بهره‌مند شوند.


به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (شهرداری اصفهان) از شنبه تا سه‌شنبه ۱۶ تا ۱۹ آذرماه، مجموعه تفریحی شهر رویاها با ارائه ۷۵% تخفیف ویژه اردوی دانشجویی در اختیار دانشجویان محترم خواهد بود.


مجموعه تفریحی شهر رویاها در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه مورخ ۲۰ تا ۲۲ آذرماه با تخفیف فردی۵۰% آماده ارائه خدمات به جامعه بزرگ دانشجویان است.


بر اساس این گزارش در تاریخ ۱۷ و ۱۸ آذرماه تله‌کابین، تله‌سی‌یژ، زیپ‌لاین و پل معلق با تخفیف ۷۰% ویژه اردوی دانشجویی و از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ آذرماه با تخفیف فردی ۵۰% در اختیار دانشجویان است.


بولینگ و بیلیارد در تاریخ ۱۷ و ۱۸ آذرماه با تخفیف اردوی دانشجویی ۵۰% و از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ آذرماه با تخفیف فردی ۳۵% آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.


شهر بازی و سینما هفت‌بعدی صفه از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ آذرماه با ارائه تخفیف فردی ۵۰% و در تاریخ ۱۷ و ۱۸ آذرماه با تخفیف اردوی دانشجویی ۷۵% در اختیار دانشجویان است.


هم‌چنین کارتینگ رویاها از شنبه تا سه‌شنبه ۱۶ تا ۱۹ آذرماه، با ارائه ۴۰% تخفیف ویژه اردوی دانشجویی و در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه تاریخ ۲۰ تا ۲۲ آذرماه با تخفیف فردی ۳۰% آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.


راه‌های ارتباطی جهت کسب اطلاعات بیشتر👇

☎️ ۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۱-۱۴ ***داخلی ۱۱۹وداخلی ۱۲۰



www.stdconline.com

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر