بزرگترین سالن واقعیت مجازی (VR Land) اصفهان در شهر رویاها آغاز به کار کرد
  • یک شنبه 13 خرداد 1403
  • 142
  • 0
بزرگترین سالن واقعیت مجازی (VR Land) اصفهان در شهر رویاها آغاز به کار کرد
بزرگترین سالن واقعیت مجازی (VR Land) اصفهان در شهر رویاها آغاز به کار کرد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در عرصه توسعه تفریح و گردشگری، بزرگترین سالن مجازی بازی (VR) اصفهان در شهربازی شهر رویاها با دارا بودن 11 بازی واقعیت مجازی نسل جدید آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اشاره به آغاز بهره‌برداری دومین پارک بزرگ وی آر کشور در شهربازی شهر رویاها اظهار داشت: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان طی بیش از 2 سال فعالیت اخیر خود توانسته تاکنون بیش از 15 ظرفیت جدید تفریحی، گردشگری، غذایی و خدماتی را به شهر رویاها بیافزاید.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های تازه تأسیس در این شهربازی، مجموعه مجازی بازی (VR Land) است که برای نخستین بار توانست به استقرار پیشرفته‌ترین و نسل جدیدی از خلاقانه‌ترین تجهیزات بازی این حوزه راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار 11 بازی واقعیت مجازی در این شهربازی بیان کرد: از این تعداد 11 دستگاه بازی ویژه بازی‌های انفرادی و 2 دستگاه ویژه بازی‌های جمعی است که هر دستگاه به طور میانگین به اکران 3 الی 8 بازی می‌پردازد.

وی با بیان آنکه این مجموعه به طور کامل با اتکا به توان داخلی و توانمندی‌های بومی راه‌اندازی شده است، بیان کرد: مراحل طراحی، اجرا و برنامه‌ریزی بازی‌های اجرا شده در این مجموعه توسط مجموعه‌های داخلی و دانش بنیان صورت پذیرفته که اراده کاربری به معنای هماهنگ کردن وقایع بازی با حرکات مخاطب به وسیله برنامه‌نویسی بر روی این بازی‌ها اعمال شده است.

ساکت تصریح کرد: این مجموعه دارای مجوز سازمان ملی استاندارد کشور بوده که با توجه به دارا بودن گارانتی دو سالانه قابلیت توسعه و به روزرسانی کامل آن وجود دارد.

وی با اشاره به شرایط افرادی که می‌توانند از این مجموعه تفریحی بهره‌مند شوند گفت: از ویژگی‌های این مجموعه بازی می‌توان به پوشش‌دهی رده‌های سنی مختلف اشاره داشت که افراد 8 سال تا 40 سال می‌توانند از این بازی‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار داشت: این پروژه تفریحی از تاریخ 25 اسفند 1402 آغاز و در تاریخ 15 فروردین 1403 به اتمام رسید که اکنون پس از انجام اقدامات جانبی وارد فاز بهره‌برداری شده و در یک هفته ابتدایی فعالیت خود بسیار مورد اقبال گردشگران و مخاطبان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به سرعت قابل توجه  دنیا به سمت بهره‌مندی از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف، در سالهای آینده شاهد تلفیق هوش مصنوعی با جلوه‌های واقعیت مجازی خواهیم بود که می‌تواند عرصه‌های جدیدی از تفریح و سرگرمی را برای مخاطبان فراهم سازد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر