در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری صفه؛ ضرورت توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری برای بهره‌مندی عموم مردم
  • شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • 211
  • 0
در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری صفه؛ ضرورت توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری برای بهره‌مندی عموم مردم
در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری صفه؛ ضرورت توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری برای بهره‌مندی عموم مردم

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، دکتر حامد یزدیان در بازدید از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ظرفیت‌های جدید گردشگری شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، اظهار داشت: وجود محیط شاد و بانشاط حق طبیعی همه مردم اصفهان است و باید تلاش کنیم تا زندگی سالم، شاداب و حیات طیبه‌ای را برای همه فراهم سازیم.

وی که در نشست بررسی ظرفیت‌های گردشگری اصفهان حضور یافته بود، پیرامون ظرفیت جدید تفریحی کوه نور صفه گفت: بسیار اقدام خلاقانه‌، محیط زیبا و دلنشینی است و امیدواریم که شرایطی فراهم شود تا عموم مردم از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند.

منتخب مردم اصفهان در دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرایط کشور به لحاظ اقتصادی به گونه‌ای است که بعضا مردم در تنگناهایی قرار دارند. در کنار اقدامات زیربنایی که برای حل مشکلات اقتصادی انجام می‌شود ضروری است در کوتاه مدت فضاهای شاداب و مفرحی را برای مردم ایجاد کنیم تا فارغ از دغدغه‌هایی بتوانند ساعاتی از زندگی‌شان را در محیط شاداب، سالم، بانشاط و امن گذران اوقات فراغت داشته باشند.

وی بیان کرد: من نیز به عنوان منتخب مردم اگر در این حوزه کاری از دستم بر بیاید حتما تلاش خواهم کرد و قدردان افراد یاری‌دهنده به توسعه چنین فضاها و ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری هستم.

یزدیان با بیان آنکه انشاء‌الله باید فضاهایی فراهم شود که عموم مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد که این فضاها را در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنیم و فقط بخشی از مردم از آن استفاده کنند مطلوب نیست.

وی گفت: نباید تنها برای طبقات ممتاز ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری ایجاد کنیم. باید بتوانیم با توسعه ظرفیت‌های تفریحی همچون کوه نور صفه عموم مردم سطح دسترسی‌شان در این مکان‌ها فراهم شود تا از مواهب طبیعی لذت ببرند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر