با احترام به طبیعت؛ راه‌اندازی کافه و رستوران جدید در مجتمع گردشگری صفه
  • یک شنبه 9 اردیبهشت 1403
  • 79
  • 0
با احترام به طبیعت؛ راه‌اندازی کافه و رستوران جدید در مجتمع گردشگری صفه
با احترام به طبیعت؛ راه‌اندازی کافه و رستوران جدید در مجتمع گردشگری صفه

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت درباره راه‌اندازی کافه و رستوران در ایستگاه اول تله‌کابین صفه گفت: این پروژه مشارکتی با مساحتی بالغ  بر 900 متر مربع در محل بام اصفهان راه‌اندازی شد.

وی افزور: پروژه راه‌اندازی ظرفیت غذایی کافه و رستوران از اوایل دی ماه سال 1402 آغاز  و تاکنون حدود هزار و 400 نفر ساعت اقدام عمرانی، فنی و تخصصی  در این پروژه انجام شده و همزمان با آیین افتتاحیه پروژه تفریحی و گردشگری مجتمع گردشگری صفه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در طراحی مجموعه کافه و رستوران هوگر ،هویت صفه و امکان تماشای اصفهان از بام مورد توجه قرار گرفته است، گفت:ارتقای فیزیکی مجموعه با لحاظ طراحی جدید، ارتقای خدمات غذایی، توجه به ذائقه ملل در مجموعه صفه، استفاده از ظرفیت مجموعه‌های برند و حذف ساخت و سازهای بی‌ضابطه و احترام به طبیعت صفه از دیگر ویژگی‌های خاص این مجموعه است.

وی با بیان اینکه در ابتدای پروژه حدود  70 تن نخاله عمرانی و ساختمانی تخلیه شد، افزود؛ تهیه و نصب750 متر سرامیک، موزاییک و سنگ در اجرای نمای مجموعه، اصلاح نما به مساحت 150 متر مربع، اجرای پوشش چمن در محوطه خارجی به مساحت 30 مترمربع، اجرای لوله کشی گاز به طول 150 متر ایجاد و استقرار انشعاب گاز، اجرای لوله‌کشی خروجی آب به طول 160 متر، اجرای کناف در نمای طراحی به مساحت 150 متر مربع از مهم‌ترین اقدامات عمرانی انجام شده در پروژه است.

ساکت با بیان اینکه در اقدامات عمرانی پروژه هزار بلوک سفالی تهیه و استفاده شده، گفت: تهیه و اجرای کاشی رنگی و گرانیت در جداره آبنما، اصلاح ساختار برقی، اجرای 80 متر لاین نوری جهت زیباسازی و ارتقای روشنایی بخش از اقدامات انجام شده در این پروژه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح اقدامات انجام شده به منظور فضاسازی محیطی مجموعه پرداخته و گفت: خریداری و نصب 90 عدد چراغ ایستاده دکوراتیو ، خریداری و استقرار 100 گلدان تزئینی، خریداری و کاشت 300 صندوق گلدان تزئینی، خریداری و کاشت 200 راس درخت و درخچه در محوطه و رنگ آمیزی سطوح به مساحت 200 متر مربع از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این زمینه است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر