حرکت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای دستیابی به ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری خلاق
  • شنبه 4 فروردین 1403
  • 51
  • 0
حرکت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای دستیابی به ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری خلاق
حرکت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای دستیابی به ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری خلاق

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، مصطفی نباتی‌نژاد با حضور در محورهای عملکردی مجتمع گردشگری صفه اظهار داشت: ما در عصری هستیم که به نظر می‌رسد باید گذارمان را از سمت ظرفیت‌های گردشگری سنتی و مرسوم به گردشگری خلاق ببریم.

وی افزود: آن روحیه و منش و روش مدیریتی که در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در حال انجام است از خلق تصویر گرفته تا خلق جذابیت‌های جدید و متمایز در شهر اصفهان، ایجاد ارزش‌ افزوده‌های مختلف در کنار جذابیت‌های اصلی و محوری، افزایش مطلوبیت زیرساختی و تفریحی همچون یک گل‌آرایی ساده تا توسعه پارکینگ خوب برای ارتقای رفاه حال خدمت گیرندگان برگ برنده‌ای است که شرکت توسعه سیاحتی سپاهان بر روی آن تمرکز کرده که مورد تشویق مدیریت شهری در سطوح مختلف قرار گرفته است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان درخصوص اقدامات شاخص مدیریت شهری که باید برای توسعه ابرسازه‌های تفریحی صورت پذیرد خاطرنشان کرد: توجه به تأمین مالی موردنیاز این شرکت جزء یکی از سیاست‌های امسال مدیریت شهری در بررسی بودجه 1403 بود که انشاء الله بتواند درآمدها محقق و این بخش نیز به عنوان سرمایه به این مجموعه اضافه شود.

وی ادامه داد: حرف ما آن است که بتوان سایر سرمایه‌گذاری‌ها و شیوه‌های نوین سرمایه‌گذاری را به کار گرفت؛ حتی سپرده سرمایه‌گذاری، سپرده آتی برای فرزندان در سرمایه‌گذاری و مدل‌های مختلف را در نظر داشت.

نباتی‌نژاد بیان کرد: همچنین بهره‌گیری موثر از بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند هستند و مدعی فعالیت در حوزه گردشگری هستند که منابع و اعتباراتشان از خارج از حوزه گردشگری تأمین می‌شود از جمله موارد مهمی است که امیدواریم بتوانیم این موارد به سمت توسعه سازه‌های تفریحی هدایت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر