ایمن‌سازی ترافیکی مجتمع گردشگری صفه و ارتقای ظرفیت چشمگیر تعداد پارک خودرو
  • دوشنبه 13 آذر 1402
  • 244
  • 0
ایمن‌سازی ترافیکی مجتمع گردشگری صفه و ارتقای ظرفیت چشمگیر تعداد پارک خودرو
ایمن‌سازی ترافیکی مجتمع گردشگری صفه و ارتقای ظرفیت چشمگیر تعداد پارک خودرو

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با افزایش ظرفیت پارکینگ مجتمع گردشگری صفه از 700 خودرو به حدود 2100 خودرو، ایمن سازی ترافیکی و تردد گردشگران در بلوار تله‌کابین صفه انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت درخصوص ساماندهی ترافیکی و ایمن‌سازی تردد در بلوار تله‌کابین صفه، اظهارداشت: در سالهای اخیر به دنبال استقبال گردشگران از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری متنوع مجتمع گردشگری صفه به ویژه روزهای پایان هفته و ایام تعطیل، شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان نسبت به ارتقای ظرفیت پارکینگ خود اقدام نمود.

وی افزود: در این راستا طی مزایده‌ای پارکینگ باران که در مجاورت مجتمع گردشگری صفه قرار دارد به این مجموعه الحاق شد و ظرفیت پارکینگ از 700 خودرو به پارک 2100 خودرو به طور همزمان ارتقا یافت.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه به دنبال طراحی مسیر تردد، محل ویژه‌ای به منظور تردد و عبور و خروج گردشگران از پارکینگ باران ایجاد شد، خاطرنشان کرد: به علت ارتقای امنیت مراجعان و گردشگران به هنگام تردد گردشگران از پارکینگ باران به مجتمع گردشگری صفه مساحتی به اندازه 1000 متر مربع ایمن‌سازی ترافیکی انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: علامت‌گذاری شطرنجی به منظور نشانه‌گذاری تردد عابران پیاده تعیین و همچنین خط‌کشی و نشانه‌گذاری محل عبور گردشگران صورت گرفت.

ساکت تصریح کرد: برای ایجاد دید و دسترسی مناسب در ساعات شب در مجتمع گردشگری صفه نسبت به استقرار چراغ‌های راهنمایی و رانندگی اقدام شد.

وی با اشاره به سایر اقدامات ضروری در راستای ایمن‌سازی تردد گردشگران در این مجموعه تفریحی اظهارداشت: انجام کف‌سازی در بخش میانی بلوار تله‌کابین، خریداری و نصب بلوک سیمانی ترافیکی و مانع بتنی، نصب بولارد به منظور تعیین مسیر از جمله دیگر اقدامات شاخص صورت پذیرفته درخصوص تکمیل این پروژه بوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان بیان کرد: امید است با ارتقای ظرفیت پارکینگ و تکمیل مراحل ایمن‌سازی ترافیکی و تردد گردشگران، میزبانی خوبی را از گردشگران نوروز 1403 شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر