طراحی مجدد مجموعه بولینگ صفه برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین‌المللی
  • یک شنبه 12 آذر 1402
  • 163
  • 0
طراحی مجدد مجموعه بولینگ صفه برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین‌المللی
طراحی مجدد مجموعه بولینگ صفه برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین‌المللی

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پیرو بروز چالش‌های تأسیساتی، زیرساختی و فنی مجموعه بولینگ صفه، عملیات نوسازی و اورهال زیرساختی مجموعه بولینگ صفه روز یکشنبه، 5 آذر 1402 آغاز و این مجموعه تفریحی ورزشی تعطیل است. 

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته و تعطیلی مجموعه تفریحی ورزشی بولینگ اظهار داشت: مجموعه بولینگ صفه، یکی از نخستین و پرطرفدارترین مجموعه‌های ورزشی اصفهان است که به دلیل داشتن استانداردهای لازم در زمان افتتاح خود مورد اقبال و توجه جمع کثیری از گردشگران و شهروندان اصفهانی بوده است.

وی با بیان آنکه ارائه خدمات در بسترهای تفریحی و گردشگری، رضایت مخاطب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: با گذشت نزدیک به 15 سال از زمان بهره‌برداری این مجموعه، اکنون با چالش‌های مختلف تأسیساتی، زیرساختی و فنی در این مجموعه مواجه شدیم که این موضوع نیازمند بهبود وضعیت محیطی و زیرساختی این مجموعه است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: از سوی دیگر حرکت در مسیر استانداردهای ملی و بین‌المللی به لحاظ برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی از دیگر موضوعاتی است که به واسطه رویکرد توسعه‌ای محورهای گردشگری شرکت توسعه سپاهان، به صورت ویژه دنبال می‌شود.

ساکت خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان و گردشگران، فراهم‌سازی بستری مناسب در سطح استانداردهای جهانی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی، حل معضلات و چالش‌های فنی و زیرساختی، عملیات نوسازی محیطی و اورهال زیرساختی مجموعه بولینگ مجتمع گردشگری صفه در ابعاد فنی، تخصصی و زیباسازی از روز یکشنبه، 5 آذرماه 1402 آغاز شد.

وی افزود: باتوجه به این موضوع، تا اطلاع ثانوی خدمت‌رسانی به گردشگران و مردم اصفهان در مجموعه بولینگ صفه متوقف می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز مجدد بهره‌برداری مجموعه بولینگ صفه در آستانه نوروز 1403، گفت: به دنبال آن هستیم تا همزمان با انجام اصلاحات و اقدامات مذکور، زمینه بهبود حضور مردم اصفهان و گردشگران در این مجموعه را فراهم کنیم.  

وی افزود: این تعطیلی صرفا شامل مجموعه بولینگ صفه می‌شود و سایر فعالیت‌های تفریحی، گردشگری و خدماتی مجتمع گردشگری صفه تداوم دارد.

ساکت خاطرنشان کرد: در طراحی جدید این مجموعه علاوه بر توجه به استانداردهای روز دنیا عملیات اصلاح فنی 10 خط مجموعه نیز انجام می‌شود. همچنین مجموعه بازی‌های الکترونیک و گیم سنتر نیز در این مجموعه به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است مجموعه بولینگ صفه نخستین مجموعه بولینگ‌ اصفهان محسوب می‌شود که دارای 10 خط و در قالب دو سانس نیم ساعت و یک ساعت به گردشگران خدمات ارائه می‌دهد. همچنین در سال 1401 و شش ماه نخست سال 1402 نزدیک به 200 هزار نفر از این مجموعه تفریحی ورزشی بهره‌برداری کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر