تعطیلی 3 روزه تله‌کابین صفه با اجرای پروژه ارتقای روشنایی کوه صفه
  • یک شنبه 7 آبان 1402
  • 198
  • 0
تعطیلی 3 روزه تله‌کابین صفه با اجرای پروژه ارتقای روشنایی کوه صفه
تعطیلی 3 روزه تله‌کابین صفه با اجرای پروژه ارتقای روشنایی کوه صفه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به دنبال اجرای پروژه ارتقای روشنایی و حفاری محل برق مسیر ایستگاه یک به ایستگاه 2 تله‌کابین صفه، این مجموعه تفریحی از یکشنبه 7 آبان الی سه‌شنبه 9 آبان تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اشاره به تعطیلی مجموعه تفریحی تله‌کابین صفه اظهارداشت: کوه صفه به عنوان یکی از محل‌های پرطرفدار تفریحی اصفهان محسوب می‌شود که بخشی از آن به مجتمع گردشگری صفه با ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری متنوع اختصاص یافته دارد.

وی افزود: به علت استقبال گردشگران در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز و تاریکی قابل توجه مسیر پیاده‌راه، شهرداری منطقه 5 اصفهان نسبت به تأمین روشنایی این مسیر اقدام نموده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: به دنبال این اقدام و مسدود شدن مسیر تردد و دسترسی ماشینی عوامل فنی به ایستگاه 2 تله‌کابین صفه و اختلال در پشتیبانی ایمن از خط‌ تله‌کابین صفه در ساعات بهره‌برداری، این مجموعه به مدت 3 روز از یکشنبه 7 آبان الی سه‌شنبه 9 آبان تعطیل است.

وی درخصوص ساعات فعالیت مجموعه تله‌کابین صفه با اشاره به تعطیل بودن این مجموعه در روزهای شنبه، خاطرنشان کرد: مجموعه تله‌کابین صفه یکشنبه الی چهارشنبه از ساعت 15 الی 22:30 و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح الی 23 میزبان گردشگران است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر