انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان
  • یک شنبه 15 مرداد 1402
  • 354
  • 0
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان

با هدف تعاملات خدمات گردشگری، تفاهم نامه‌ای فی مابین شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد و شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان منعقد شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد با شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهارداشت: یکی از اقتصادی‌ترین روش‌های درآمدی و دستیابی به درآمد پایدار در کلانشهرها  توجه به زیرساخت‌های گردشگری است.

وی افزود: خوشبختانه در همین راستا شاهد آن هستیم در شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد که نهاد و مجری تخصصی توسعه گردشگری درکلانشهر مشهد است این اتفاق به خوبی در حال وقوع و ریل‌گذاری است که آینده‌ای اثرگذار، هویت‌آفرین و ارزش آفرین برای مردم شهر و زائران و مجاوران آقا علی ابن موسی الرضا(ع) در حوزه پهنه‌های تفریحی و البته گردشگری این شهر دارد.

مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه در همین راستا شاهد اتفاقات بسیار خوب هستیم، بیان کرد: برقراری تعامل فی مابین شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد با مجموعه‌های مختلف از جمله شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان از این دست اتفاقات ارزشمند است.

وی با بیان اینکه تعامل، هم‌افزایی و تبادل دانش توسعه گردشگری چیزی نیست که بخواهیم از آن به سادگی عبور کنیم خاطرنشان کرد: اساساً اینکه قائل به فرد یا قائل به یک سیستم بخواهیم فعالیت کنیم قطعا روند توسعه گردشگری در شهرها را با کندی مواجه خواهد کرد. با هم افزایی و اشتراک گذاشتن تجربیات و ظرفیت‌های طرفین شاهد یک جهش و گام بلند به سمت تعالی و افزایش سرعت توسعه  خواهیم بود، که این موضوع منجر به وسعت جامعه مخاطبان نیز می‌شود و از سوی دیگر آینده کسب درآمد پایدار از منبع گردشگری را توجیه‌پذیر خواهد کرد.

ساکت ادامه داد: خوشبختانه تعامل بسیار نزدیک و خوبی که بین 2 شرکت اتفاق افتاده را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این توافق بستر رشد و تعامل در قالب یک بسته تجربه موفق به سایر کلانشهرها بسط داده شود و به زودی شاهد ثمرات و حلاوت این تفاهم باشیم .

اصفهان می‌تواند رونق ویژه‌ای به صنعت گردشگری مشهد بخشد

مرتضی گواهی سرپرست شرکت توسعه گردشگری مشهد در خصوص امضای تفاهم‌نامه فی مابین شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد و شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار داشت: این تعاملات به منظور توسعه و ترویج خدمات گردشگری در شهر مشهد و استفاده بهینه از  ظرفیت‌های موجود فی مابین 2 شهر مشهد مقدس و اصفهان انجام شده است .

وی افزود: شهر مشهد مقدس با دارا بودن مضجع شریف امام رضا علیه السلام، هر ساله زائران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند و این همکاری با شهر اصفهان که یکی از شهرها و بنیادهای اصلی توسعه گردشگری بوده است می‌تواند رونق بیشتری به صنعت گردشگری شهر بیافزاید.

سرپرست شرکت توسعه گردشگری مشهد بیان کرد: انتظار می‌رود این همکاری منجر به ارتقای سطح خدمات گردشگری و توسعه صنعت گردشگری در 2 شهر بزرگ اصفهان و مشهد مقدس شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر