انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان با شهرداری نجف‌آباد
  • سه شنبه 27 تیر 1402
  • 342
  • 0
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان با شهرداری نجف‌آباد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان با شهرداری نجف‌آباد

 به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، جلسه شکل‌گیری تعاملات دوجانبه   شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و شهرداری نجف‌آباد صبح امروز با حضور رسول امامی، شهردار نجف آباد و سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان در محل مجتمع گردشگری صفه برگزار شد.

در این جلسه که مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری اجتماعی شهرداری نجف آباد و مدیران حوزه شهرداری نجف آباد حضور داشتند رسول امامی شهردار نجف‌آباد اظهار داشت: امروز با حضور در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از فعالیت‌های این شرکت و اقدامات تفریحی در حال انجام در سطح کلانشهر و استان اصفهان به طور عمیق و شفاف‌تر مطلع شدیم. احساس می‌کنم با توجه به شاکله و ظرفیت‌های این شرکت این امکان وجود دارد که فی‌مابین شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان و شهرداری نجف آباد اقداماتی را بتوانیم رقم زنیم.

وی افزود: با توجه به آنکه یکسری ظرفیت‌هایی در شهر نجف آباد به صورت بکر و قابل اجرا وجود دارد و همین فعالیت‌ها به شکل دیگری در اصفهان در حال انجام بوده، می‌توانیم از ایده‌ها و فعالیت‌های اجرایی این شرکت بهره‌مند و آن را در شهر نجف آباد عملیاتی‌ سازیم.

شهردار نجف آباد اصفهان، درخصوص انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی وورزشی سپاهان شهردرای اصفهان و شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: قالب این تفاهم‌نامه به صورت کلی این بود که بتوانیم این شرایط را فراهم سازیم که این ارتباط بین توسعه سیاحتی سپاهان و شهرداری نجف آباد شکل گیرد و امیدواریم که بعد از امضای این تفاهم‌نامه شاهد حضور پررنگ ظرفیت‌های این شرکت در شهر و شهرداری نجف آباد باشیم.

سعید ساکت مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرو برگزاری این جلسه اظهارداشت: یکی از رویکردهای مورد مطالبه از شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، توسعه و گسترش ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری نه تنها در کلانشهر و استان اصفهان بلکه در سراسر کشور است چرا که اکنون به سبب تسلط ویژه، دارا بودن دانش فنی حائز اهمیت و اندوخته تجربه قابل توجه در حوزه ابرسازه‌های تفریحی و ابرسازه‌های مرتبط با کابلراه می‌تواند نقش پررنگی در توسعه تفریح‌ها و سازه‌های مدرن داشته باشد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که از 2 سال گذشته به آن توجه و پیگیری نموده‌ایم، آغاز تعاملات سازنده با شهرستان‌ها و شهرهای استان اصفهان بوده تا بتوانیم ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرهای مستعد این استان مهم، اقداماتی ویژه‌ای را برای توسعه ظرفیت‌های متنوع تفریحی و گردشگری رقم زنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه شهر نجف آباد به عنوان یکی از بزرگترین و پر جمعیت‌ترین شهرهای استان اصفهان ظرفیت‌های قابل ملاحظه‌ای در عرصه‌های مختلف دارد، بیان کرد: از دیرباز شهر نجف آباد به واسطه تمدن دیرینه و عملکرد بی‌نظیر مردم شریف آن در زمان‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون فداکاری‌های سالهای دفاع مقدس و دفاع از حریم حرم مورد توجه و تمجید بوده است، در همین راستا با همراهی همه‌جانبه مردم جهادی این خطه عزیز می‌توان اقدامات شاخصی را به ویژه در حوزه تفریح و سرگرمی انجام داد.

وی اقدامات انجام شده در حوزه توسعه عمرانی و ارتقای فرهنگی را از نقاط بارز شهرداری در دوره جدید در نجف آباد دانست و تاکید کرد: نگرش جهادی مدیریت شهری مستقر در این شهر بزرگ باعث رونق‌افزایی و ایجاد زمینه‌های سرمایه گذاری در حوزه تفریح و گردشگری شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر