معرفی شهر رویاها به عنوان ایمن‌ترین شهربازی کشور
  • دوشنبه 10 شهریور 1399
  • 851
  • 0
معرفی شهر رویاها به عنوان ایمن‌ترین شهربازی کشور
معرفی شهر رویاها به عنوان ایمن‌ترین شهربازی کشور

🎢 شهر رویاها، ایمن‌ترین شهربازی کشور

🔷 مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان مطرح کرد: چنانچه تحقق شهر خلاق از اهداف و در سرلوحه امور مدیریت شهری قرار گیرد، شهر را به سمت ارتقای کیفیت زندگی و زیست‌پذیری پیش خواهد برد.

🎡 شهر رویاها به عنوان بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه در اصفهان راه‌اندازی شده و این شهربازی نیز همانند دیگر اقدامات یک پروژه کلان شهری است که به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی، اقامتی کشور در فضایی ۶۰ هزار متر مربعی به صورت مشارکتی و با سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان و شرکت‌های تکنولوژی چین اجرا شد. نداشتن چرخ وفلک و بازی‌های هیجانی از نکات مهم این شهربازی است که با توجه به ظرفیت بالا وساخت زیبای این مجموعه می‌توان ازآن به عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری ایران نام برد.

🔹 در همین راستا علی معینی، مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (شهرداری اصفهان) در نشستی صمیمانه با جمعی از مدیران و کارآفرینان موفق و خوش فکر شهری جهت کسب ایده‌های نو در خصوص درآمدزایی پایدار از شهر رویاها به گفت و گو پرداخت.
.
 🔹 مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان  با ذکر اینکه این مجموعه قادر به درآمد زایی است و شهروندان تشنه تفریحات مهیج هستند، ادامه داد: پس از 8 ماه مذاکرات جدی از ابتدای سال 98، مدیریت کامل شهر رویاها به این مجموعه واگذار شد که با جلسات کارشناسی در آینده‌ای بسیار نزدیک توسعه کیفی و کمی شهر رویاها آغاز می‌‌شود تا جایگاهی مناسب برای تفریح و سرگرمی شهروندان و گردشگران باشد.

🔹 معینی  ادامه داد: در شرایط اقتصادی فعلی بیش از هر سرمایه ریالی کلان، فکر و ایده‌های نو می‌تواند حیات‌بخش و راه‌گشا باشد؛ همکاری با استارت آپ‌ها، NGO‌ها و تداوم این گونه جلسات می‌تواند نه فقط در شهر رویاها بلکه در تمامی بخش‌های مدیریت شهری اثر بخش باشد. دست اشخاصی که ایده‌های ناب و خلاقانه اجرایی دارند را فشرده و امیدواریم در این امر مهم یاری رسان باشند.  
🎢 شهر رویاها ایمن‌ترین شهربازی کشور

📌 مصاحبه خبرنگار روزنامه زاینده‌رود با مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (شهرداری اصفهان)


@SepahanTourismco

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر