ماجرای توقف ۲۰ دقیقه‌ای یکی از دستگاه‌های شهربازی صفه
  • شنبه 1 شهریور 1399
  • 1206
  • 0
ماجرای توقف ۲۰ دقیقه‌ای یکی از دستگاه‌های شهربازی صفه
ماجرای توقف ۲۰ دقیقه‌ای یکی از دستگاه‌های شهربازی صفه

⭕️ ماجرای توقف ۲۰ دقیقه‌ای یکی از دستگاه‌های شهربازی صفه چه بود؟

◀️ مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی،‌ فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: پیرو گزارش توقف ۲۰ دقیقه‌ای دستگاه فریزبی شهربازی صفه با ۱۲ سرنشین؛ این دستگاه علی‌رغم ظاهر پیچیده دارای سیستم مکانیک ساده و کاملا ایمن بوده و این حادثه در اثر نقص فنی غیرقابل پیشگیری رخ داده است.

◀️ علی معینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایمنا با بیان این‌که توقف دستگاه سیستم ایمنی و دفاعی آن در برابر خطر احتمالی است، اظهار کرد: شهربازی صفه از مجموعه‌های پیمانکار شرکت توسعه است که به صورت غیرمستقیم و به عنوان مستاجر در حال همکاری با شرکت است.

◀️ مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان ادامه داد: تمامی دستگاه‌های شهربازی از جمله دستگاه فریزبی دارای گواهی استاندارد بوده و بازرسی‌های دوره‌ای طبق برنامه زمانی معین انجام می‌شود.

◀️ وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های شهربازی صفه دارای تاییدیه از اداره استاندارد است، خاطرنشان کرد: امکان پایین آوردن دستگاه توسط کادر فنی شهربازی وجود داشت، اما ازدحام مردم و بستگان افرادی که در دستگاه مستقر بودند، اجازه باز کردن دستگاه را به مسئولان نداد و آنها مجبور شدند از طریق آتش‌نشانی اقدام کنند که تمامی افراد در سلامت کامل و در کوتاه‌ترین زمان خارج شدند.

@SepahanTourismco

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر