حضور شهردار_اصفهان در جمع کارگران به مناسبت روز جهانی "کار و کارگر"
  • دوشنبه 20 مرداد 1399
  • 892
  • 0
حضور شهردار_اصفهان در جمع کارگران به مناسبت روز جهانی
حضور شهردار_اصفهان در جمع کارگران به مناسبت روز جهانی "کار و کارگر"

👤 #شهردار_اصفهان در جمع کارگران:

◽️همه باید بدانند پیشرفت و آبادانی شهر مدیون تلاش کارگران است/دست همه شما را میبوسم

🔹شهردار اصفهان از تلاش و تعهد همه کارگران بخصوص کارگران شهرداری برای اداره شهر تشکر کرد و درخشش شهر اصفهان در عرصه‌های مختلف را مدیون تلاش آنان دانست.

🔹آرزوی ما ایجاد شهری امن و با شور ونشاط است، شهری که کارگران در آن تلاش کنند و هرکس در مسیر خود خدمت‌گزار مردم باشد.

🔹اگر پارسال شهرداری اصفهان توانسته به عنوان بهترین شهرداری در جذب بودجه‌ها عمل کند و اگر شهرداری سال قبل مدال‌های بسیاری در عرصه حمل و نقل، تعالی سازی سازمانی و دیگر موارد دریافت کرده است به دلیل تلاش کارکنان و زحمت‌کشان در حوزه‌های مختلف کارگری بوده است.

🔹همه باید بدانند که اگر پیشرفت و آبادانی در شهر ایجاد می‌شود مدیون تلاش این کارگران عزیز است، ما در همه جا حامی کارگران هستیم زیرا تلاش‌های شما کارگران  موجب شده تا به عنوان مدیران این شهر در همه ایران افتخار کنیم. / ایمنا
🔹 «سحرخیز تر از صبح» جشنی برای پاسداشت کارگران

🔹 ايمان حجتى، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در برنامه رادیویی«سلام اصفهان» گفت:

◀️ به مناسبت روز کار و کارگر جشنی با عنوان «سحرخیز تر از صبح» ویژه کارگران شهرداری همراه با خانواده آنها در شهر رویاها تدارک دیده شده است.

◀️ جشن «سحرخیز تر از صبح» به مدت پنج روز در شهر رویاها همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود که در این برنامه کارگران پس از حضور در جشن، به صورت رایگان از امکانات تفریحی این شهربازی استفاده می‎کنند.

◀️ این جشن تا فردا یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت تا تمام کارگران شهرداری در بخش‌‎های مختلف همراه با خانواده‌های خود بتوانند در آن شرکت کنند. | ايمنا

❇️ #شبكه_شهر ؛ روایت اتفاقات شهر 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر