راه‌اندازی مجدد تله‌کابین صفه در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۸
  • شنبه 28 تیر 1399
  • 890
  • 0
راه‌اندازی مجدد تله‌کابین صفه در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۸
راه‌اندازی مجدد تله‌کابین صفه در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۸

🌍 راه‌اندازی مجدد تله‌کابین صفه

🔹 در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۸ تله‌کابین صفه با حضور شهردار محترم و مدیران ارشد شهری اصفهان مجدد راه‌اندازی شد.

🔹 به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (شهرداری اصفهان) خط تله‌کابین صفه پس از تعویض بول‌ویل اصلی تولید شده توسط تیم فنی شرکت به بهره‌برداری رسید.
🔹 راه‌اندازی مجدد تله‌کابین صفه

🔹 خط تله‌کابین صفه پس از تعویض بول‌ویل اصلی تولید شده توسط تیم فنی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان به بهره‌برداری رسید.

🔹 تله کابین صفه و بولینگ های شهر اصفهان مجهز به #قطعات_داخلی شدند

🔹 رضا صدری، مدیر توسعه و فنی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان از تولید دو قطعه بول ویل در تله کابین صفه و پین های بولینگ در شهر اصفهان خبر داد و گفت:

◀️ این موفقیت که با توان متخصصان داخلی رقم خورده است، سبب کاهش هزینه های شرکت شده است.

◀️ هدف شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان از ساخت دو قطعه در این شرکت حمایت از توان متخصصان داخلی بوده است.

◀️ خرید بول ویل از خارج برای ما حدود دو میلیارد تومان هزینه داشت اما در حال حاضر و در شرایطی که هنوز به تولید انبوه نرسیده ایم، هزینه ساخت این قطعه به ۷۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است. با دریافت سفارشات برای تولید قطعا این هزینه هم کاهش بیشتری خواهد یافت.

◀️ برای تولید هر پین بولینگ هم حدود ۳۰۰ هزار تومان هزینه صرف شده است که اگر می خواستیم این قطعه را خریداری کنیم این هزینه به ۶۰۰ هزار تومان افزایش می یافت.

◀️ با تولید انبوه این قطعه هزینه تولید هم برای ما قطعا کاهش خواهد یافت. در حال حاضر با رونمایی از بول ویل تله کابین صفه پیشنهاداتی از تهران برای همکاری در ساخت بول ویل داشته ایم که در مرحله مقدماتی است.

❇️ #شبكه_شهر ؛ روايت اتفاقات شهر

🆔 @isf_city_net

#به_اصفهان_رو

@SepahanTourismco

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر