تله‌سی‌یژ، شهر رویاها و تله‌کابین، کاملاً ایمن در اختیار شهروندان و گردشگران
  • چهارشنبه 18 تیر 1399
  • 771
  • 0
تله‌سی‌یژ، شهر رویاها و تله‌کابین، کاملاً ایمن در اختیار شهروندان و گردشگران
تله‌سی‌یژ، شهر رویاها و تله‌کابین، کاملاً ایمن در اختیار شهروندان و گردشگران

🌍 تله‌سی‌یژ کاملاً ایمن در اختیار شهروندان و گردشگران

مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (شهرداری اصفهان) گفت: از سند گواهی استاندارد پس از هشت ماه فعالیت رونمایی می‌کنیم و تله‌سی‌یژ را به صورت کاملاً ایمن در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی معینی امروز (پنج‌شنبه) در مراسم رونمایی از مجوز استاندارد و بهره‌برداری تله‌سی‌یژ ناژوان ضمن قدردانی از همراهی مدیریت شهری اصفهان اظهارکرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و بنا بر نظر بزرگان اهل اقتصاد، راهی جز توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کنار جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی نداریم، از این رو امیدواریم موضوع گردشگری مدیریت شهری اصفهان با حمایت شورای شهر، جدی‌تر گرفته شود و از شعار به سمت عمل حرکت کنیم.

مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با بیان این‌که گردشگری در شعار، صدر برنامه‌های دولت بوده، اما در عمل حمایت خاصی صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: در حالی که ریل‌گذاری برای افزایش درآمدهای شهری حرکت به سمت گردشگری است، اما برنامه مدونی در این راستا وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه بیش از ۲۰ سال است که با انجام رسالت خود برای توسعه مجتمع‌های گردشگری شهر و بهبود زیرساخت‌های گردشگری توانمندی‌های خود را در جای جای مدیریت شهری اثبات کرده است.

معینی تاکید کرد: ماموریت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان توسعه اجرای مجتمع‌های گردشگری بوده و استراتژی‌های شرکت نشان می‌دهد که سرعت کارآیی شرکت بهبود پیدا کرده است

وی ادامه داد: سال گذشته ظرفیت خوبی در شرکت فراهم بود، اما بهره‌برداری خوبی از این ظرفیت‌ها صورت نگرفت، از این رو طی یک سال گذشته در مباحث مربوط به صنعتی و فنی شرکت به صورت جدی‌تر ورود پیدا کردیم و تاکنون به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با بیان اینکه در حال حاضر اکثر مجتمع‌های تفریحی این شرکت با مشکل تجهیزات و قطعات رو به رو هستند، گفت: در شهر رویاها، تله‌کابین و تله‌سی‌یژ نیز با این مشکل موجه بودیم، اما مشکلات ارز  و دلار ما را به این سمت خودکفایی سوق داد و باعث شد قطعات مورد نیاز که از خارج وارد می‌کردیم را خودمان تولید کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام قطعات بولینگ در کشور وارداتی است، اما در شرکت توسعه گردشگری سپاهان تعداد زیادی از قطعات مورد نیاز را تولید و استفاده کرده‌ایم.


📌 "شرکت توسعه گردشگری سپاهان ششمین تولیدکننده قفل‌های هنگر تله‌کابین دنیا"


معینی اظهار کرد: در پین بولینگ مشکل واردات داشتیم، اما خوشبختانه در حال حاضر افتخار می‌کنیم که پروژه تولید پین شرکت توسعه گردشگری سپاهان با نظارت استاندارد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تا چند روز آینده از خط تولید پین‌ بولینگ رونمایی می‌شود، حتی می‌توانیم به عنوان تولید کننده نیاز کشور را تامین کنیم.

مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: در ارتباط با قفل‌های هنگر تله‌کابین که تنها پنج کشور تنها تولید‌کننده آن هستند، شرکت توسعه گردشگری سپاهان می‌تواند ادعا کند ششمین تولیدکننده این قفل‌ها باشد.

وی اظهارکرد: یک‌سال پیش وقتی شرکت توسعه را تحویل گرفتیم، تله‌سی‌یژ ناژوان اشکالات فروان مورد عدم انطباق با استاندارد داشت، البته سازه‌های تله‌سی‌یژ از نظر ایمنی مشکلی نداشته و از دی ماه ۹۴ تا آبان ماه ۹۶ بخشی از عیوب در دوره مدیریت قبل رفع شده بود، اما موارد هزینه‌بر و حساس‌تر باقی مانده بود که با رفع تمام اشکالات و عیوب، امروز با افتخار از سند گواهی استاندارد پس از هشت ماه فعالیت رونمایی می‌کنیم و تله‌سی‌یژ را به صورت کاملاً ایمن را در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می‌دهیم.

معینی از رونمایی از نشان استاندارد شهر رویاها و تله‌کابین در هفته آینده خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تسهیل در روند جذب سرمایه‌گذاری باعث می‌شود اصفهانی گردشگرپذیرتر داشته باشیم.
جهت مشاهده بیانیه دکتر کوروش محمدی کلیک کنید.
@SepahanTourismco
http://yon.ir/cmAgb

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر