اثر ۵ ابرروند جهانی بر گردشگری دنیای‌اقتصاد
  • سه شنبه 17 تیر 1399
  • 765
  • 0
اثر ۵ ابرروند جهانی بر گردشگری دنیای‌اقتصاد
اثر ۵ ابرروند جهانی بر گردشگری دنیای‌اقتصاد

🌎 اثر ۵ ابرروند جهانی بر گردشگری دنیای‌اقتصاد

جهان در حال تغییر و تحول است و از سویی میزان، گستره و پیچیدگی این «تغییرات» مشابه با هیچ‌یک از تجربه‌های پیشین بشر نیست که می‌تواند آنچه به‌عنوان هنجار شناخته می‌شود را به‌لرزه درآورد. این نیروهای همگرا یا «ابرروندها» فرصت‌های عظیمی را برای آن دسته افراد که آنها را به‌درستی شناسایی کنند و استراتژی‌های خود را بر اساس آنها هماهنگ سازند، فراهم می‌کند.

در این میان گردشگری یکی از بخش‌هایی است که با سرعت هرچه تمام‌تر در حال رشد است؛ به‌طوری که ۱۰ درصد از تولید ناخالص داخلی در سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده است. در ادامه این رشد پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۳۰، بیش از ۸/ ۱ میلیارد سفر بین‌المللی انجام شود که این امر نیازمند به‌کارگیری نوآوری‌های استراتژیک در این بخش است. رهبران نیز باید چشم‌اندازی هوشمندانه را در برابر تقاضای مشتریان، انقلاب در اطلاعات و افزایش ریسک‌های تجاری درنظر داشته باشند.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد»، گروه رسانه‌ای بلومبرگ اقدام به انتشار گزارشی کرده که درآن به بررسی تاثیرات ابرروندهای در حال ظهور در سبک زندگی افراد و پیامدهای آنها بر صنعت مسافرت و گردشگری پرداخته است.

شفاف‌سازی واقعیت براساس گزارش مذکور، جهان امروز بر پایه تجارب، انگیزه‌ها و تصمیمات شخصی بنا شده است. همانطور که افراد، جوامع و کسب‌و‌کارها به‌طور روزافزون درمورد روش‌هایی که فناوری می‌تواند با ماهیت انسان تطبیق یابد درحال کسب تجربه است، اکنون ایده‌ها و اعتقادات جدیدی درحال بروز در مورد چگونگی زندگی در عصر فناوری و اینترنت هستند. امروز تجربه‌های آنلاین و آفلاین نظیر خرید، معاشرت و استفاده از رسانه‌ها در حال ادغام با یکدیگر هستند.

📌 گروه رسانه‌ای #بلومبرگ

@SepahanTourismco

ادامه مطلب در لینک زیر👇
http://yon.ir/Fb2BE

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر