ديدار شهردار #موستار با شهردار اصفهان
  • پنج شنبه 5 تیر 1399
  • 826
  • 0
ديدار شهردار #موستار با شهردار اصفهان
ديدار شهردار #موستار با شهردار اصفهان

🌍 ديدار شهردار #موستار با شهردار اصفهان و امضای تفاهم‌نامه مشترک در پی سفر دکتر ظريف، وزير امورخارجه


▫️ در پي سفر دکتر ظریف به کشور بوسنی هرزگووین و در نتيجه مذاکرات اين سفر، شهردار #موستار، شب گذشته با دکتر نوروزی شهردار اصفهان ديدار کرد.

▫️ وزير امورخارجه کشورمان که در آخرین مقصد سفر دوره‌ای خود به چهار کشور منطقه بالکان، به بوسنی سفر کرد، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک وزرای خارجه ایران و بوسنی اظهار کرد: روابط دو ملت، تاریخی است و با #خواهرخواندگی بین شهرهای ایران و بوسنی این روابط بین مردم دو کشور توسعه می یابد. وی افزود: خوشحالم سارایوو خواهر خوانده تهران است و به زودی #موستار با #اصفهان و بانیالوکا با تبریز خواهر خوانده می شوند.

▫️ در همين زمينه شهردار شهر #موستار، پنجمین شهر بزرگ کشور #بوسنی_هرزگووین با دکتر قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان دیدار کرد. در این دیدار #تفاهم_نامه اقتصادی در زمینه همکاری های #بانکی، #نمایشگاهی و #گردشگری میان شهرداران به امضا رسید که تضمین کننده ارتباط بیشتر و توسعه اقتصادی و گردشگری شهرها خواهد بود.

▫️ در این تفاهم نامه دو جانبه مقرر شد، ظرفیت های متقابل در اختیار قرار گرفته و زمینه ساز توسعه #گردشگری و #اقتصادی اصفهان و موستار شود.

▫️ در بخش دیگری از این تفاهم نامه تصریح شد‌، با توجه به ظرفیت سالانه گردشگری در شهر موستار، #اصفهان به عنوان پتانسیل قابل توجه #گردشگری در خاورمیانه از این فضا به صورت مشارکتی برای جذب #گردشگر استفاده کند.

▫️ برگزاری نمایشگاه های مشترک در حوزه هاي مختلف نیز از دیگر توافقات این دیدار به شمار می رود.

https://goo.gl/dDUyFt
@SepahanTourismco

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر